مرحله کشوری بخش معارفی جشنواره قرآنی هدهد در چهارمحال‌وبختیاری آغاز شد
کد خبر: 3938349
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
همزمان با سراسر کشور؛

مرحله کشوری بخش معارفی جشنواره قرآنی هدهد در چهارمحال‌وبختیاری آغاز شد

رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از رقابت ۲۹ نفر از دانشگاهیان چهارمحال‌وبختیاری در مرحله نهایی بخش معارفی بیست‌وپنجمین جشنواره قرآنی هدهد یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی در سه گروه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری طی امروز و فردا خبر داد.

مریم امیدی، رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌و‌بختیاری با اشاره به آغاز مرحله کشوری آزمون بخش معارفی بیست‌وپنجمین جشنواره قرآنی هدهد یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از ظهر امروز ۱۰ آذرماه، اظهار کرد: این مسابقات به‌صورت مجازی همزمان با سراسر کشور طی امروز و فردا با حضور ۲۹ نفر از دانشگاهیان استان در سه گروه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌شود.

وی گفت: متسابقان از طریق لینک http://quranjava.behdasht.gov.ir/login می‌توانند به‌صورت آنلاین در آزمون معارفی شركت كنند.

امیدی بیان کرد: در مجموع ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در این دوره مسابقات ثبت‌نام کرده بودند و از این تعداد، ۸۰۰ نفر در بخش‌ها و رشته‌های گوناگون مسابقات حضور داشتند که ۲۹ نفر برگزیده رشته‌های گوناگون طی  دو روز در مرحله کشوری بخش معارفی این مسابقات حضور دارند.

رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، تصریح کرد: برگزیدگان در این مرحله از جشنواره در هر رشته سه نفر خواهند بود که شرکت‌کنندگان باید حداقل ۸۰ درصد نمره آزمون را برای قبولی در آزمون کسب کنند.

یادآوری می‌شود، دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی استان تاکنون چندین مقام برتر کشوری را در رشته‌های خوشنویسی، تولید اپلیکیشن و کانال‌های مجازی در بیست‌وپنجمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت کسب کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha