اهدای 320 عدد گوشی هوشمند و تبلت به دانش‌آموزان نیازمند شهرستان بِن
کد خبر: 3938105
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
در راستای «طرح ملی حامی» انجام شد؛

اهدای 320 عدد گوشی هوشمند و تبلت به دانش‌آموزان نیازمند شهرستان بِن

در راستای اجرای «طرح ملی حامی» و جذب مشارکت‌های مردمی، 320 عدد گوشی هوشمند و تبلت تهیه و به دانش‌آموزان کم‌برخوردار شهرستان بن اهدا شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش‌و‌پرورش استان، حجت‌الله نادری، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بن، اظهار کرد: در راستای اجرای «طرح ملی حامی» و جذب مشارکت‌های مردمی از اول سال تحصیلی جارى تاكنون، تعداد 320 عدد گوشی هوشمند و تبلت تهیه و به دانش‌آموزان کم‌برخوردار شهرستان بن اهدا شد. 

وی افزود: برای جذب و مشارکت خیران در ابتدای سال تحصیلی جلسه هم‌اندیشی با مؤسسات خیریه و نیکوکاری شهرستان برگزار و بر کمک‌های خیری و مشارکت‌های مردمی تأکید شد.

نادری با اشاره به مجازی شدن آموزش در مدارس و مشکل خانواده‌های کم‌بضاعت برای تهیه گوشی هوشمند، گفت: از جمله اهداف طرح حامی، ایجاد حس همدلی و تقویت فرهنگ مشارکت، ایجاد ارتباط و تقویت نوع‌دوستی و فراهم کردن فرصت آموزشی برای دانش‌آموزان فاقد گوشی و تبلت می باشد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بن ادامه داد: از دیگر اهداف اجرای طرح حامی، فراهم کردن فرصت‌های متنوع تربیتی و آموزشی برای پاسخگویی به نیاز‌های دانش‌آموزان به ویژه در مناطق و مدارس کم‌برخوردار و نیازمند توجه و در نتیجه شکوفایی و پرورش استعداد‌های آنان به منظور سرمایه‌گذاری بر روی نیروی انسانی کارآمد است.

وی بیان کرد: این طرح با مشارکت نهادهای خیری سطح شهرستان، همکاران و مدیران مدارس شروع شده و تا آخر سال تحصیلی ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha