برگزاری وبینار مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن یزد
کد خبر: 3937203
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲

برگزاری وبینار مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن یزد

قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد از برگزاری وبیناری با حضور مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن استان در هفته آینده خبر داد.

وبینار مدیران موسسات و خانه‌های قرآن یزد برگزار می‌شودمحمد شایق، قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از برگزاری وبیناری با حضور تمامی مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن استان تا نیمه آذرماه در استان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه نحوه برگزاری و زمان دقیق این وبینار متعاقباً اعلام خواهد شد اظهار کرد: این وبینار با توجه به شرایط ناشی از شیوع کرونا و با دستور کار ارائه گزارش عملکرد اتحادیه قرآنی استان از سوی مدیرعامل این اتحادیه، هم‌اندیشی درخصوص آزمون سراسری قرآن و عترت و  پرسش و پاسخ برگزار می‌شود.

قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان یزد با اشاره به فعالیت 126 موسسه قرآنی در استان یادآور شد: در این شرایط سخت کرونایی موسسات قرآنی استان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند که امیدواریم با برگزاری این وبینار بتوانیم این مشکلات را بررسی و به نوعی با کمک مسئولان استانی پیگیری کنیم.

انتهای پیام
captcha