سامانه جهادی «پاکاریم» راه‌اندازی شد
کد خبر: 3937194
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰

سامانه جهادی «پاکاریم» راه‌اندازی شد

سامانه «پاکاریم» به منظور جذب داوطلبان از سراسر کشور و ساماندهی افراد برای فعالیت‌های جهادی و داوطلبانه در مبارزه با کرونا از سوی قرارگاه جهادی امام رضا(ع) راه‌اندازی شد.

سامانه «پاکاریم» راه‌اندازی شدبه گزارش ایکنا، سامانه «پاکاریم» با شعار «همه باهم پای کار مردم» به منظور جذب داوطلبین از سراسر کشور و ساماندهی افراد جهت فعالیت‌های جهادی و داوطلبانه در مبارزه با کرونا راه‌اندازی شد.

این سامانه از سوی قرارگاه جهادی امام رضا(ع) که از روز‌های ابتدایی شیوع کرونا به منظور حمایت از مردم، تولیدکنندگان بیمارستانی و ماسک، توزیع مواد ضدعفونی‌کننده و همچنین حضور نیرو‌های کارآزموده و عادی در بیمارستان‌ها به عنوان کمک‌یار و خدمات‌رسان فعال شد، راه‌اندازی شده است.

داوطلبان فعالیت‌های جهادی با هر نوع تخصص و مهارتی که دارند می‌توانند با مراجعه به سایت www.pakarim.com سامانه جذب داوطلبان جهادی نسبت به ثبت‌نام خود به عنوان نیروی داوطلب در میدان مبارزه با کرونا برای حمایت از مردم و کادر پزشکی و درمان و همچنین خدمت و کمک‌رسانی متناسب با منطقه‌ای که زندگی می‌کنند مراجعه و در رویداد مورد نظر خود ثبت نام کنند.
 
همچنین سازمان‌ها، نهادها، گروه‌های مردمی و جهادی فعال نیز می‌توانند پروژه‌های جهادی در دست اقدام خود را در سامانه پاکاریم ثبت کرده و از داوطلبان جهادی که در سایت پاکاریم ثبت نام کرده‌اند با توجه به نوع پروژه جهادی که دارند، دعوت به همکاری کنند.
انتهای پیام
captcha