برگزاری نخستین جشنواره مکتب حاج قاسم در شهرستان سامان
کد خبر: 3937143
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰

برگزاری نخستین جشنواره مکتب حاج قاسم در شهرستان سامان

نخستین جشنواره مکتب حاج قاسم شهرستان سامان همزمان با ولادت امام حسن عسگری(ع) و هفته بسیج در دو بخش پژوهشی و هنری برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، نخستین جشنواره مکتب حاج قاسم شهرستان سامان همزمان با ولادت امام حسن عسگری(ع) و هفته بسیج با محوریت وصیت‌نامه حاج قاسم، حاج قاسم فراتر از مرزها، انعکاس قرآن در زندگی حاج قاسم، جهاد، اخلاق و معنویت، شهادت، ولایت و مهدویت برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این جشنواره، اشاعه و ترویج مکتب و اندیشه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و انتشار اندیشه این شهید سرافراز در فضای مجازی اعلام شده و با بهبود شرایط کرونایی، با اجرای برنامه‌های جامع‌تر و گسترده‌تر در سال‌های آینده تداوم خواهد داشت.

علاقه‌مندان تا نهم دی‌ماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را در دو بخش پژوهشی شامل موشن‌گرافی، پاورپوینت و غیره و همچنین هنری در قالب کلیپ، دل‌نوشته، پوستر و انیمیشن به دبیرخانه نخستین جشنواره مکتب حاج قاسم شهرستان سامان از طریق پیام‌رسان ایتا به نشانی jashnvarehmaktabhajghasem ارسال کنند.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به همه مراکز پایگاه‌های بسیج و مراکز فرهنگی قرآنی شهرستان مراجعه کنند و یا با شماره‌های 09130838678 و 09139786075 تماس بگیرند؛ به آثار برگزیده در هر بخش جوایز ارزنده‌ای تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
fatemehrayati
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۹:۵۵
0
0
بسیار عالی
captcha