فعالیت 140 مؤسسه مجاز قرآنی در البرز
کد خبر: 3935344
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶

فعالیت 140 مؤسسه مجاز قرآنی در البرز

رئیس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی البرز از فعالیت 140 مؤسسه مجاز قرآنی در البرز خبر داد و گفت: ارزیابی، پایش و رتبه‌بندی مؤسسات قرآنی استان آغاز شده است.

فعالیت 140 موسسه مجاز قرآنی در البرز

جواد ملازاده، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: به‌منظور رصد کردن فعالیت مؤسسات قرآنی استان البرز و سطح‌بندی‌ فعالیت آن‌ها کار ارزیابی، پایش و رتبه‌بندی مؤسسات قرآنی از پنج‌شنبه، 22 آبان‌ماه در استان آغاز شده است.

وی افزود: در حال حاضر 140 مؤسسه قرآنی مجوزدار در البرز فعالیت دارند که تمام این مؤسسات تحت پوشش طرح ارزیابی مؤسسات قرآنی قرار می‌گیرند.

این مسئول بیان کرد: پیش از اجرای این طرح یک خودارزیابی از مؤسسات قرآنی از طریق سایت دارالقرآن‌کریم صورت گرفته است که مؤسسات با مراجعه به سایت خود فعالیت‌های اجرایی مؤسسه را ارزیابی و نتیجه را اعلام می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه در طرح ارزیابی، پایش و رتبه‌بندی مؤسسات قرآنی یک گروه چهار نفره به ارزیابی مؤسسات قرآنی سطح استان می‌پردازند، گفت: اعضای این گروه رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی، رئیس اتحادیه مؤسسات قرآنی استان البرز، کارشناس قرآن تبلیغات کرج و کارشناس موسسات قرآنی استان هستند.

ملازاده با بیان اینکه در این ارزیابی مؤسسات قرآنی از لحاظ مکان، امکانات، فعالیت‌های اجرایی، تعداد نیرو، بیمه، تابلو و... سطح‌بندی خواهند شد، اظهار کرد: بعد از انجام ارزیابی، مؤسسات قرآنی به سه سطح عمومی، یک منظوره و چند منظوره تقسیم‌بندی خواهند شد.

وی در پایان یادآور شد: این ارزیابی و سطح‌بندی مؤسسات مبنای حمایت‌های صورت گرفته تبلیغات اسلامی البرز در آینده خواهد شد.

انتهای پیام
captcha