بیانیه مهد قرآن در محکومیت اقدام رئیس دولت فرانسه
کد خبر: 3931889
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱

بیانیه مهد قرآن در محکومیت اقدام رئیس دولت فرانسه

مؤسسه مهد قرآن در پی حمایت مجدد رئیس‌جمهور فرانسه از کاریکاتورهای موهن علیه پیامبر اکرم(ص) بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایکنا، مؤسسه مهد قرآن در پی اقدام رئیس دولت فرانسه و حمایت مجدد رئیس‌جمهور فرانسه از کاریکاتورهای موهن علیه پیامبر اکرم(ص)، بیانیه‌ای صادر کرد. 

متن این بیانیه بدین شرح است؛

«باسمه تعالی

لَقَد كانَ لَكُم في رَسولِ اللَّهِ أُسوَةٌ حَسَنَةٌ؛ مسلماً برای شما در (زندگی) رسول خدا سرمشق نیکویی است.(احزاب – آیه ۲۱)

بدون تردید اهانت به ساحت مقدس همه پیامبران الهی که سفیران صلح و هدایت هستند از سوی هرکسی محکوم و ناپسند است.

به ویژه پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد(ص) که بر اساس کلام خداوند متعال گفتار، عقاید، روش و شیوه زندگی آن حضرت در رویدادهای مختلف روزانه بهترین سرمشق و نمونه برای استفاده تمام مردم جهان است.

حمایت از توهین به آن اسوه حسنه از سوی رئیس دولتی که کشورش را مهد تمدن و شعور می‌داند، موجب تأسف و شرمساری بسیار است. توهین به شخصیت‌های نامدار جهان، نشانه عجز در منطق و استدلال بوده و همواره امری ناپسند تلقی می‌شود .

به این مناسبت، اساتید، مربیان، مدیران و حافظان قرآن عضو مؤسسه مهد قرآن در سراسر کشور همچون سایر دلدادگان و پیروان راستین آن پیامبر عظیم‌الشأن در سراسر جهان ضمن محکومیت شدید این اقدام موهن رئیس‌جمهور فرانسه و دیگر نابخردان استکبار جهانی، آمادگی خود را در دفاع از اندیشه‌های متعالی اسلام ناب محمدی و اهداف و آرمان‌های پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) اعلام می‌دارد.

وَ مَکَروا وَ مَکَرَ اللهُ وَ اللهُ خَیرُ الماکِرین(آل عمران – ۵۴)»

انتهای پیام
captcha