روابط مستحکمی با مقاومت فلسطین داریم / نابودی قطعی اسرائیل در صورت آغاز هرگونه جنگ
کد خبر: 3931669
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲
دبیرکل نُجَباء در دیدار با مشاور عالی رهبر انقلاب:

روابط مستحکمی با مقاومت فلسطین داریم / نابودی قطعی اسرائیل در صورت آغاز هرگونه جنگ

شیخ اکرم الکعبی در دیدار با دکتر ولایتی از رابطه محکم جنبش نُجَباء با گروه‌های مقاومت فلسطینی خبر داد و تأکید کرد که رژیم صهیونیستی در صورت ورود به هر جنگی، پایان خود را رقم خواهد زد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء روز سه‌شنبه در تهران با مشاور عالی رهبر انقلاب در امور بین‌الملل دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» در ملاقات با دکتر «علی اکبر ولایتی» ضمن اشاره به فشار کمپین انتخاباتی ترامپ بر دولت‌های منطقه برای سازش با رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: این موج ضداسلامی و ذلیلانه حتی به عراق نیز رسیده است؛ تا جایی که برخی سیاستمداران داعشی و مزدور، بحث عادی‌سازی روابط بغداد ـ تل‌آویو را وجهه همت خود قرار داده و برای اسرائیل، سفارت مجازی ایجاد کرده‌اند.

وی در این زمینه خاطرنشان کرد: مقاومت عراق و نُجَباء در برابر سیاست عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی خواهند ایستاد. روابط مستحکمی با گروه‌های فلسطینی داریم و قدس رمز مقاومت ماست؛ بنابراین از هیچ کمک و پشتیبانی به فلسطینیان دریغ نمی‌کنیم.

دبیرکل نُجَباء با افشای رفت و آمد هیئت‌های اسرائیلی به عراق در پوشش اتباع ایالات‌متحده، تصریح کرد: این تهدید واضحی برای عراق، ایران، منطقه و مسلمانان است که برخی عناصر امنیتی رژیم صهیونیستی با گذرنامه‌های غربی به فرودگاه بغداد بیایند، آزادانه در کشور تردد و با شخصیت‌هایی دیدار کنند.

شیخ اکرم الکعبی ضمن تأکید بر ضعف و رو به زوال بودن رژیم صهیونیستی، افزود: معتقدیم که اگر اسرائیل وارد هر جنگی شود، با این خطای راهبردی پایان خود را رقم خواهد زد و گروه‌های مقاومت فلسطین، لبنان، عراق و ایران به قدس می‌رسند و آنگاه ـ همان‌گونه که رهبر انقلاب وعده دادند ـ در قدس نماز می‌خوانیم.

وی سپس نقش مخرب رژیم‌های سعودی و امارات در منطقه و عراق را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان در یمن جنگ‌افروزی می‌کند، در لبنان فتنه می‌آفریند و در عراق و سوریه از داعش و سایر گروه‌های تروریستی پشتیبانی می‌کند. پرونده عراق هم از سوی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا به «محمد بن زاید» ولیعهد امارات واگذار شده است و او مأموریت دارد که با استفاده از سرویس‌های اطلاعاتی، به تفرقه و بی‌ثباتی در عراق دامن بزند.

فرمانده عالی‌رتبه مقاومت عراق در عین‌حال هشدار داد: ما دست آمریکا و اسرائیل را پشت شرارت‌های عربستان و امارات می‌بینیم و شعله تمام این آشوبگری‌ها و فتنه‌جویی‌ها در نهایت به جان نظامیان آن‌ها خواهد افتاد.

الکعبی در پایان اظهارات خود، خون شهدا را چراغ روشنی‌بخش مسیر مبارزه توصیف کرد و گفت: به برکت خون شهدایی مثل «حاج‌قاسم سلیمانی»، جبهه مقاومت متحد شده و گسترش یافته است. اکنون مقاومت منحصر به یک کشور نیست و بذر آن در عراق، عربستان، سوریه، پاکستان و... رشد یافته است.

انتهای پیام
captcha