جنبش «فتح» از موضع عربستان در قبال عادی‌سازی روابط با اسرائیل انتقاد کرد
کد خبر: 3931106
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴

جنبش «فتح» از موضع عربستان در قبال عادی‌سازی روابط با اسرائیل انتقاد کرد

عضو کمیته مرکزی جنبش فتح در واکنش به اعلام توافق عادی‌سازی روابط سودان و اسرائیل گفت که سکوت برخی کشورهای عربی در قبال عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، نشان می‎دهد که آنها هم تصمیم به خیانت تاریخی دارند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از المیادین، «عباس زکی»، عضو کمیته مرکزی جنبش فتح در پی توافق سازش سودان و رژیم صهیونیستی اعلام کرد که آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها خواستار انتقام از عربیت سودان هستند.

زکی که با شبکه المیادین گفت‌وگو می‌کرد، افزود: سکوت برخی کشورهای عربی در قبال عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، نشان می‌دهد که آنها هم تصمیم به خیانت تاریخی دارند.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور آمریکا مزدوران خود را یکی پس از دیگر افشا می‌کند و آمریکایی‌ها می‌خواهند به محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی مدال اعطا کنند.

عباس زکی با بیان اینکه تلاش‌هایی برای پایان نقش خاندان حاکمه سعودی وجود دارد، افزود: ما امید خود را از دست نداده‌ایم و معجزه خواهیم ساخت.

عضو کمیته مرکزی جنبش فتح افزود: عربستان می‌داند که مسیر عادی‌سازی روابط با اسرائیل را طی خواهد کرد. عربستان اگر روابط خود با اسرائیل را عادی‌سازی کند، دیگر نه کعبه‌ای خواهد بود و نه مسجدی نبوی!

انتهای پیام
captcha