انتظار برای از سرگیری فعالیت‌های آموزش قرآن در مؤسسه فاطمیه(س)
کد خبر: 3931077
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲

انتظار برای از سرگیری فعالیت‌های آموزش قرآن در مؤسسه فاطمیه(س)

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت فاطمیه(س) در شهرستان گیلانغرب، با شیوع کرونا در وضعیت نیمه‌تعطیل قرار گرفت و هم‌اکنون به دلیل درخواست‌های قرآن‌آموزان، منتظر مساعد شدن شرایط و از سرگیری فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی است.

به گزارش ایکنا، قرار گرفتن استان کرمانشاه در وضعیت قرمز، اکثر فعالیت‌های آموزشی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت فاطمیه(س) در شهرستان گیلانغرب را به تعطیلی کشانده است.

مؤسسه قرآنی فاطمیه با هشت سال سابقه فعالیت در ارائه آموزش‌های عمومی قرآن کریم برای همه مقاطع سنی، اکنون فعالیتی نداشته و منتظر مساعدشدن شرایط آموزشی مناسب است.

حسینی، مدیر مؤسسه فاطمیه(س) گفت: شهر گیلانغرب در مرکز شهرستان گیلانغرب واقع شده است و شهر کوچکی محسوب می‌شود. این مؤسسه قرآنی پیش از شیوع کرونا افراد بسیاری را برای آموزش قرآن کریم، تحت پوشش قرار داده بود.

مجموعه کلاس‌های آموزش حفظ جزء سی‌ام قرآن‌کریم ویژه کودکان و همچنین دوره‌های روخوانی، روان‌خوانی، فصیح‌خوانی و حفظ اجزاء مختلف قرآن برای بزرگسالان،  از سوی سه مربی ارائه می‌شد.

مؤسسه فاطمیه(س) به منظور فراگیری و آشنایی بانوان کم‌سواد با قرآن کریم، کلاس‌های آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم، را در کنار دیگر برنامه‌ها قرار داده بود. اکنون به دلیل نبود شرایط حضور قرآن‌آموزان در فضای مجازی، ارائه آموزش‌های قرآن نیز از این طریق امکانپذیر نیست، بنابراین مؤسسه در حالت نیمه تعطیل به سر می‌برد.

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت فاطمیه(س) در شهر گیلانغرب، خیابان امام خمینی(ره) واقع شده است.

انتهای پیام
captcha