آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری برگزار شد
کد خبر: 3930844
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷

آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری برگزار شد

رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از برگزاری آزمون استخدامی شرکت کار و تأمین سازمان تأمین اجتماعی توسط جهاد دانشگاهی با رقابت ۵۱۲ نفر خبر داد.

سیروس رضایی، رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا، با بیان اینکه شرکت کار و تامین سازمان تامین اجتماعی در نظر داشت به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در مجموعه‌های مدیریت درمان تامین اجتماعی و ادارات کل بیمه‌ای در سراسر کشور به شکل قرارداد موقت شرکتی اقدام به جذب نیرو کند، اظهار کرد: استخدام در این شرکت در گروه‌های شغلی بهیار، کمک پرستار (بهدار)، متصدی خدمات اداری (ماشین نویس، بایگان و...)، منشی پزشکی، متصدی خدمات داروئی (دارویار)، انباردار، متصدی خدمات عمومی (نگهبان)، متصدی خدمات عمومی (راننده آمبولانس) است.

وی تعداد نیروی مورد نیاز چهارمحال و بختیاری را ۲۹ نفر عنوان کرد و ادامه داد: از این تعداد ۱۷ نفر را مرد و ۱۰ نفر را زن و ۲ نفر به صورت مشترک تشکیل می‌دهند و این تعداد نیرو در شهرهای شهرکرد، اردل و فرخ‌شهر مشغول به‌کار خواهند شد.

رضایی با اشاره به رقابت 512 داوطلب در این آزمون، خاطرنشان کرد: از این تعداد شرکت‌کننده 263 نفر مرد و 249 نفر زن هستند و نتایج آزمون از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir اعلام می شود.

انتهای پیام
captcha