مدیریت کرونا عزم عمومی می‌طلبد
کد خبر: 3930702
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۶

مدیریت کرونا عزم عمومی می‌طلبد

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری گفت: گلایه‌مندی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ناشی از دغدغه‌مندی آن‌ها در مدیریت بیماری کرونا و حفظ سلامت جامعه است. مدیریت بیماری کرونا یک عزم عمومی را می‌طلبد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استان، شامگاه گذشته، ۳۰ مهرماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی با بیان اینکه تشکیل جلسات شورای فرهنگ عمومی در بخش‌ها و شهرهای استان از درخواست‌های ائمه جمعه مناطق مختلف است، اظهار کرد: پیگیری موضوعات فرهنگی در این شوراها می‌تواند در حل معضلات فرهنگی راهگشا باشد، بنابراین این مسئله مورد توجه قرار بگیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه باید بر روی آسیب‌های ناشی از حضور گردشگران در استان حساس باشیم، گفت: گردشگری این استان نوپا است، بنابراین باید در برنامه‌ریزی‌ها برای جذب گردشگر، موضوعات فرهنگی نیز مدنظر قرار بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه گردشگری یکی از ظرفیت‌های چهارمحال و بختیاری است، بیان کرد: نباید اجازه دهیم این ظرفیت با سوءاستفاده برخی از افراد مخدوش شود، از جلسات آینده آسیب‌های مباحث گردشگری و سایر موضوعات هر شهرستان به صورت تخصصی در شورای فرهنگ عمومی مطرح شود تا بتوان برای حل آن برنامه‌ریزی کرد.

حجت‌الاسلام نکونام تصریح کرد: نظارت بر مناطق گردشگری در چهارمحال و بختیاری باید با جدیت دنبال شود، مشکلات فرهنگی مناطق گردشگری در جلسات تخصصی تحلیل و راهکار برای حل این مسائل و معضلات پیشنهاد داده شود.
امام جمعه شهرکرد با تقدیر از عملکرد کادر درمان در مدیریت بیماری کرونا، عنوان کرد: گلایه‌مندی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ناشی از دغدغه‌مندی آن‌ها در مدیریت بیماری کرونا و حفظ سلامت جامعه است، مدیریت بیماری کرونا یک عزم عمومی را می‌طلبد.

وی در پایان گفت: بیماری کرونا به همگان ثابت کرد، افرادی که ادعای علم و قدرت را در جهان داشتند در مقابل یک ویروس به زانو درآمدند و این علم و قدرت نتوانست به کمک آن‌ها بشتابد، باید بدانیم یک اراده غیبی در این مسئله وجود دارد.

انتهای پیام
captcha