توزیع ۱۰ هزار قرص نان تبرکی امام رضا(ع) در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3929754
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷

توزیع ۱۰ هزار قرص نان تبرکی امام رضا(ع) در چهارمحال‌وبختیاری

مسئول کانون خدمت رسانی رضوی در چهارمحال‌وبختیاری گفت: بیش از ۱۰هزار قرص نان پخته و به همراه بسته نمک تبرکی حرم مطهر رضوی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

بهروز مردانی‌نژاد در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: هم‌زمان با سالروز رحلت رسول اکرم(ص)، شهادت امام حسن(ع) مجتبی و شهادت حضرت امام رضا(ع)، با همت بانوان خادمیار رضوی در استان بیش از ۱۰هزار قرص نان پخته و به همراه بسته نمک تبرکی حرم مطهر رضوی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

مسئول کانون خدمت رسانی رضوی در استان گفت: ۲۳ کانون تخصصی تحت نظارت این دفتر در استان فعال هستند، کانون تخصصی بانوان و خانواده به‌مناسبت دهه پایانی ماه صفر اقدام به پخت نان و توزیع بسته‌های تبرکی در بین خانواده‌های نیازمند کرد، این کار با هدف با هدف ترویج سیره اهلبیت و گرامیداشت ایام شهادت امام رضا(ع) انجام شد.

وی افزود: خدمت‌رسانی به محرومان از اهداف فعالیت‌های خادم یاران رضوی در چهارمحال و بختیاری است، ۱۰۰ بانوی خادم‌یار در اقصی نقاط استان طی روز گذشته و امروز اقدام به پخت ۱۰هزار قرص نان و نوعی نان سنتی (کاکولی) کردند.

مردانی‌نژاد خاطرنشان کرد: نان‌های آماده شده در محلات مختلف چهارمحال‌وبختیاری و در بین خانواده‌های نیازمند که از قبل شناسایی شده بودند، توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha