فینال مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) آغاز شد
کد خبر: 3929672
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱
در بخش آقایان؛

فینال مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) آغاز شد

فینال چهاردهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در بخش آقایان(به صورت مجازی) از امروز، 26 مهرماه به مدت سه روز برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، مرحله فینال چهاردهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در بخش آقایان در دو مقطع سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال، از شنبه، 26 مهرماه با رقابت‌های رشته‌های حفظ کل، 10 و 20 جزء به صورت مجازی و با دو تیم داوری آغاز شد.

این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ کل و قرائت تحقیق قرآن با قضاوت نصرت‌الله حسینی در بخش صوت، احمد ابوالقاسمی در بخش لحن، عباس امام‌جمعه در بخش تجوید، امیر آقایی در بخش حسن حفظ و حسین اخوان‌اقدم در بخش وقف و ابتدا همراه است.

همچنین قضاوت رشته‌های حفظ 10 و 20 جزء و قرائت ترتیل قرآن را معتز آقایی در بخش حسن حفظ، محمدرضا پورزرگری در بخش تجوید، محسن یاراحمدی در بخش لحن، علی‌اکبر ملکشاهی در بخش صوت و سعید رحمانی در بخش وقف و ابتدا عهده‌دار هستند.

بنابر گفته سمیه حاجعلی، مدیر دارالقرآن امام علی(ع) «در بخش فینال رشته حفظ، سه سؤال 10 خطی از متسابق پرسیده می‌شود. همچنین مرتلان نیز در رشته قرائت ترتیل 15 دقیقه پیش از فرا رسیدن نوبت اجرا، قرعه خود را دریافت خواهند کرد و برای اجرای آن آماده می‌شوند.»

یادآور می‌شود، بخشی از رقابت  فینال حافظان در نوبت فردا، 27 مهرماه برگزار می‌شود و عصر یکشنبه، 27 مهرماه نیز رقابت مرتلان و عصر دوشنبه، 28 مهرماه رقابت قرائت تحقیق انجام خواهد شد.  

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha