۳۲ تخت در بیمارستان فرخشهر برای درمان بیماران کرونایی اختصاص یافت
کد خبر: 3929066
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹

۳۲ تخت در بیمارستان فرخشهر برای درمان بیماران کرونایی اختصاص یافت

مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه در استان تنها یک بیمارستان زیرمجموعه تأمین اجتماعی وجود دارد، گفت: حدود ۳۲ تخت برای بیماران کرونایی در این بیمارستان اختصاص پیدا کرده است.

محمود جاوید، مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا، با بیان اینکه در بیمارستان تأمین اجتماعی فرخشهر پذیرش بیماران کرونایی انجام می‌شود، اظهار کرد: حدود ۳۲ تخت برای بیماران کرونایی در این بیمارستان اختصاص پیدا کرده است که در صورت نیاز، تعداد تخت‌ها افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه در هر شیفت کاری حدود ۲۰ کادر درمان به‌طور مستقیم درگیر درمان بیماران کرونایی هستند، گفت: به‌طور غیرمستقیم کادردرمانی مستقر در اورژانس، پزشکان و سایر بخش‌ها مانند رادیولوژی و ... نیز در رابطه با این بیماران خدمت‌رسانی می‌کنند.

جاوید با بیان اینکه در چهارمحال و بختیاری تنها یک بیمارستان تأمین اجتماعی وجود دارد، افزود: در استان دو پلی‌کلینیک در شهرستان‌های شهرکرد و بروجن، دو درمانگاه تخصصی در لردگان و شهرکرد و یک درمانگاه عمومی به بیماران خدمات درمانی ارائه می‌دهند.

مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان با بیان اینکه تست اولیه کرونا در مراکز درمانی تأمین اجتماعی در چهارمحال‌وبختیاری انجام می‌شود، بیان کرد: آزمایش اصلی این بیماری در استان تنها توسط دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha