حضور ۲۸ مددجوی کمیته امداد چهارمحال‌وبختیاری در مرحله کشوری مسابقات قرآن
کد خبر: 3926137
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹

حضور ۲۸ مددجوی کمیته امداد چهارمحال‌وبختیاری در مرحله کشوری مسابقات قرآن

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال‌وبختیاری از حضور ۲۸ مددجوی این نهاد در بخش نهایی مرحله کشوری مسابقات مجازی قرآن خبر داد.

علی ملک‌پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه «جشنواره باران وحی» با رویکرد قرآنی امسال به‌صورت کاملاً مجازی برگزار شده و ادامه دارد، اظهار کرد: در مجموع، 502 مددجو شامل 368 بانو و 134 آقا از سراسر استان در مرحله نخست این مسابقات شرکت کردند.

وی ادامه داد: این افراد که در رشته‌های حفظ قرآن کریم، قرائت تحقیق و ترتیل، اذان، مداحی، رشته‌های معارفی و ادبی در جشنواره باران وحی شرکت داشتند در سه رده سنی زیر 12 سال، 12 تا 16 سال و بالای 16 سال با ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره در استان، به رقابت پرداختند.

ملک‌پور تصریح کرد: پس از اتمام مرحله دریافت آثار و ارزیابی توسط داوران استانی، آثار 115 نفر در رشته‌های مختلف به مرحله کشوری ارسال شد که در این مرحله نیز پس از ارزیابی مجدد، 28 نفر به مرحله نهایی کشوری راه یافته‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان در خصوص اعلام نتایج نهایی، گفت: نتایج نهایی مسابقات در مرحله کشوری که در تمامی رشته‌ها به‌صورت مجازی در جریان است تا پایان مهرماه اعلام خواهد شد، ضمن اینکه استان ما در دوره قبلی مسابقات قرآن کمیته امداد، یک رتبه نخست کشوری را در رشته قرائت تحقیق در بخش بانوان کسب کرد.

انتهای پیام
captcha