تأمین اقلام اساسی آموزش مجازی؛ اولویت «شور عاطفه‌ها» در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3923998
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲

تأمین اقلام اساسی آموزش مجازی؛ اولویت «شور عاطفه‌ها» در چهارمحال‌وبختیاری

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه هدف جشن «شور عاطفه‌ها» در سال جاری تأمین اقلام اساسی آموزش مجازی است، گفت: تعدادی از دانش‌آموزان خانواده‌های نیازمند به علت مشکلات اقتصادی به تبلت و گوشی هوشمند دسترسی ندارند، امسال این جشن با هدف تأمین وسایل کمک آموزشی برگزار می‌شود تا حداکثر دانش‌آموزان از نعمت تحصیل بهره‌مند شوند.

علی ملک‌پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا، به آغاز مرحله دوم پویش «ایران همدل» همزمان با عید سعید غدیر خم در سال جاری اشاره و اظهار کرد: این پویش تا پایان سال ادامه دارد و در مرحله نخست این پویش در ماه رمضان، ۱۰ میلیارد تومان کمک هزینه مالی از سوی مردم خیر استان جمع‌آوری شد.

وی بیشترین موارد کمک‌شده را اقلام تحصیلی عنوان و بیان کرد: با یکی از مؤسسات استان تهران برای تهیه ۲۰۰ عدد لپ تاپ به مبلغ دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ویژه دانشجویان یا دانش‌آموزان رایزنی کرده‌ایم، ۵۰ درصد تأمین این هزینه از استان و مابقی از سوی مؤسسه خیریه تهران تأمین می‌شود. همچنین 7 هزار بسته تحصیلی به مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان نیز تهیه شده اما هنوز میان دانش‌آموزان نیازمند توزیع نشده است.

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: تاکنون دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بسته حمایتی در قالب ۶۲ هزار غذای گرم توزیع‌ شده و ۱۲ هزار و ۸۶۶ بسته معیشتی که ارزش هر بسته بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان است میان نیازمندان استان توزیع شد، علاوه بر این اقلام خوراکی شامل برنج، روغن و مرغ برای خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد درنظر گرفته شده که تاکنون ۶۰ درصد از این افراد برای تهیه به فروشگاه مراجعه کرده‌اند.

برگزاری «شور عاطفه‌ها» در استان

ملک‌پور به برگزاری «شور عاطفه‌ها» که هر سال پیش از آغاز سال تحصیلی برگزار می‌شود اشاره و اظهار کرد: شعار امسال شور عاطفه‌ها «ایران همدل، همدل می‌شویم در تأمین مایحتاج تحصیلی» و «همدل می‌شویم برای مهربانی در مهر» است که این برنامه از ۲۲ شهریورماه سال جاری آغاز شده و تا ۱۱ مهرماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه هدف جشن شور عاطفه‌های امسال تأمین اقلام اساسی آموزش مجازی است، افزود: تعدادی از دانش‌آموزان خانواده‌های نیازمند به علت مشکلات اقتصادی به لپ تاپ، تبلت و گوشی هوشمند دسترسی ندارند، امسال شور عاطفه‌ها با هدف تأمین وسایل کمک آموزشی برگزار می‌شود تا حداکثر دانش‌آموزان از نعمت تحصیل بهره‌مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به نحوه برگزاری این جشن ادامه داد: شور عاطفه‌های سال جاری بدون حضور فیزیکی با محوریت مدارس، مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان برگزار می‌شود.

ملک‌پور با تقدیر از حمایت‌های مردم نیکوکار استان از خانواده‌های نیازمند، اظهار کرد: روش‌های پرداخت غیرحضوری در پویش ایران همدل و شور عاطفه‌ها به‌صورت غیر حضوری با شماره‌گیری کدهای دستوری USSD دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و #۱۴* و یا شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ (صندوق امداد ولایت) نزد بانک ملی امکان‌پذیر است.

انتهای پیام
captcha