اول مهر ماه؛ مهلت ثبت‌نام دوره تخصصی قرائت سطح ۶ در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3923810
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱

اول مهر ماه؛ مهلت ثبت‌نام دوره تخصصی قرائت سطح ۶ در چهارمحال‌وبختیاری

سرپرست اداره امورقرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه ثبت‌نام بانوان و آقایان شرکت در دوره تخصصی قرائت سطح ۶ در استان آغاز شده است، گفت: ثبت‌نام از علاقمندان تا اول مهرماه ادامه دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوذر کارگر، سرپرست اداره امورقرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: با توجه به نیاز قرآنیان برای ارتقای سطح قرائت و بنا بر اعلام سازمان دارالقرآن جهت اجرای دوره‌ آموزش تخصصی قرائت سطح 6 در استان با حضور اساتید برجسته کشوری، ثبت‌نام از بانوان و آقایان شركت در اين دوره تخصصی در استان آغاز شده و تا اول مهرماه ادامه دارد.

وی در خصوص شرايط عمومی و اختصاصی شرکت در دوره تخصصی قرائت سطح 6 در استان، گفت: تقيد به دين مبين اسلام، دارا بودن سن حداقل 18 سال، دارابودن گواهينامه قرائت سطح 5 و مفاهیم سطح 4 از جمله این شرایط است.

حجت‌الاسلام کارگر تصریح کرد: افراد فاقد گواهينامه‌های یادشده به شرط قبولی در آزمون ورودی، مطابق با آزمون‌های پايانی هر دو دوره می‌توانند در دوره آموزشی قرائت سطح 6 شركت کنند. همچنین افرادی كه در آزمون مفاهيم حدنصاب را كسب نکنند و نمره قرائت عملی آنان بالاتر از 16 باشد، می‌توانند در دور ه شركت کرده و در پايان دوره مجدداً در آزمون مفاهيم شركت کنند.

سرپرست اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گفت: افرادی كه از زمان اخذ گواهينامه ايشان بيش از 2 سال سپری شده باشد می‌بايست در آزمون ورودی منطبق با آزمون پايانی قرائت سطح 5 شركت کنند. داشتن استعداد و قريحه ذاتی در درک و تقليد اصوات و نغمات قرآنی نیز از ملزومات شرکت در این دوره تخصصی است. زمان و مکان برگزاری آزمون ورودی و آغاز دوره متعاقباً اعلام خواهد شد.

یادآوری می‌شود، علاقمندان شرکت در دوره تخصصی قرائت سطح 6 می‌توانند برای ثبت‌نام در این دوره به ادارت تبلیغات اسلامی سراسر استان مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha