تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3922878
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در چهارمحال‌وبختیاری

معاون اداره‌کل ارشاد چهارمحال‌وبختیاری از تمدید مهلت ارسال آثار به دوازدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی تا ۱۵ بهمن‌ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سیدحسین نژادحسینی، معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به دوازدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی تا 15 بهمن‌ماه سال جاری، اظهار کرد: انتظار می‌رود با توجه به فرصت زمانی زیادی که شاعران دارند، استقبال خوبی از جشنواره به عمل آید.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس شهرکرد، تقاطع فارابی و کاشانی، مجتمع فرهنگی هنری غدیر ارسال کنند.

معاون اداره‌‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ادامه راه‌های ارسال آثار را شماره واتساپ، ایتا و سروش 09131841554، پست الکترونیک chb@farhang.gov.ir، نشانی الکترونیک portal.shamstoos.ir و chb.shamstoos.ir عنوان کرد.

یادآور می‌شود، مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان این جشنواره اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعت بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی http://chb.shamstoos.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 33334890 داخلی 219 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha