عملکرد ناجا در کشف موادمخدر قاچاق قابل تقدیر است
کد خبر: 3922748
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸

عملکرد ناجا در کشف موادمخدر قاچاق قابل تقدیر است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری گفت: این استان دارای محورهای ترانزیتی است که در آن‌ها موادمخدر نیز جابجا می‌شود و عملکرد ناجا در کشف موادمخدر قاچاق قابل تقدیر است.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استان ۲۳ شهریورماه در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی جمهوری‌اسلامی، با بیان اینکه نیروی انتظامی اشرافیت خوبی بر روی مسائل و مشکلات در استان‌ها دارد، اظهار کرد: حضور در استان‌ها برای آشنایی و آگاهی از مسائل بسیار موثر است، ویروس کرونا بسیاری از برنامه‌ها را تحت تأثیر قرار داد، اما این ویروس نتوانست مدیران موفق را در اجرای وظایف زمین‌گیر کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بیان کرد: نظام‌های متعددی از جمله نظام‌های طاغوت‌محور، قدرت‌محور، شیطان‌محور، دین‌محور و ... در جهان وجود دارد، اما خدمت در نظام جمهوری اسلامی بسیار متفاوت‌تر از سایر نظام‌ها است و می‌توان گفت اصلا قابل قیاس نیست.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح از جمله نیروی انتظامی علاوه بر تامین امنیت در خدمت‌رسانی به مردم نیز فعال هستند، گفت: این اقدامات و خدمات‌رسانی موجب بالندگی نیروهای نظامی و انتظامی می‌شود، کسانی که این مزایای خدمت در نظام جمهوری اسلامی را درک کنند برای این کار شب و روز را نمی‌شناسند.

حجت‌الاسلام نکونام افزود: برخی از افراد راه کج را انتخاب کردند و فرصتی را که برای رسیدن به بهشت در اختیار آن‌ها قرار گرفته شده قدر نمی‌دانند و به سمت جهنم حرکت می‌کنند، خوشبختانه نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف بسیار خوب عمل کرده است، این نیروها باید در عمل قدر لباس و جایگاه خود را خوب بشناسند و بدانند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان اینکه این استان نسبت به سایر استان‌ها با مسائل و مشکلات متفاوتی روبرو است، بیان کرد: در این استان قومیت‌های متفاوتی وجود دارد که مسائل هرکدام از این قومیت‌ها نیازمند تدبیر و حساسیت ویژه است، همچنین این استان دارای محورهای ترانزیتی است که در آن‌ها موادمخدر نیز جابجا می‌شود و عملکرد ناجا در کشف موادمخدر قاچاق قابل تقدیر است.

وی با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی در مسائل و موضوعات مختلف باید متناسب با هر منطقه برای حل مشکل برنامه‌ریزی کند، عنوان کرد: اگر افراد آشنایی با این موقعیت‌ها نداشته باشند، به جای حل مشکل مشکلات چند برابر می‌شود.

در ادامه سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: تلاش شد در دوره خدمت چند ساله خود در استان با تمامی اقشار و گروه‌های تاثیرگذار ارتباط موثری داشته باشیم.

وی تأکید کرد: برای ارتقای شاخص‌های ساختاری در مجموعه نیروی انتظامی تلاش‌های خوبی در این سال‌ها صورت گرفت که در آئین معارفه فرمانده انتطامی جدید چهارمحال و بختیاری گزارشی از این اقدامات ارائه می‌شود.

انتهای پیام
captcha