بیانیه قرآنیان چهارمحال‌وبختیاری در محکومیت هتک حرمت به قرآن و پیامبر(ص)
کد خبر: 3922593
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷

بیانیه قرآنیان چهارمحال‌وبختیاری در محکومیت هتک حرمت به قرآن و پیامبر(ص)

در پی اهانت نشریه فرانسوی شارلی‌ابدو به ساحت نورانی پیامبر گرامی اسلام(ص)، جامعه قرآنیان چهارمحال‌وبختیاری بیانیه‌ای در محکومیت این اقدام منتشر کرد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، در پی اهانت نشریه فرانسوی شارلی‌ابدو به ساحت نورانی پیامبر گرامی اسلام(ص)، جامعه قرآنیان استان بیانیه‌ای در محکومیت این اقدام صادر کرده است که متن آن بدین شرح است:

«وَمَا أَرْسَلْنَاكَ إِلَّا رَحْمَةً لِّلْعَالَمِينَ؛ و تو را جز رحمتى براى جهانيان نفرستاديم» (انبیاء/107)

هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر گرامی اسلام(ص) توسط نشریه معلوم‌الحال فرانسوی، تلاش غربی‌ها برای ایجاد موج اسلام‌ستیزی است؛ دشمنان دین اسلام از هر فرصتی برای ضربه زدن به دین استفاده می‌کنند و به فرموده مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» پشت پرده این حرکت‌های ناشیانه و جسارت‌ها، سرگرم کردن مسلمین و جامعه اسلامی و فراموش کردن برخی واقعیت‌های جهان است.

امروز جهان درگیر ظلم و فساد و صهیونیسم و آمریکای جنایتکار پشت این مسئله است، با این اتفاقات ذلیلانه و مذبوحانه می‌خواهند فکر جهان اسلام را از نگاه جامع به قضایا بردارند. دشمنان ما جزء حمقاء هستند. همان‌طور که امام سجاد(ع) می‌فرمایند: «اَلحَمدُلِله الَّذی جَعَلَ اَعدائَنا مِنَ الحُمَقاءِ وَ الجُهَلاءِ؛ خداوند دشمنان ما اهل‌بیت(ع) را از احمق‌ها و جاهلان قرار داده است».

این کارهای احمقانه دشمنان نه‌تنها حرکت اسلام را در جهان به رهبری ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای «مدظله‌العالی»، کمرنگ نمی‌کند بلکه روز به‌ روز واقعیت‌‌های اسلام و انقلاب را برای جامعه جهانی روشن کرده و این حرکات موجب انسجام بیشتر مسلمین می‌شود.

بی‌تردید دنباله‌های جریان شیطانی کفر و نفاق در درازای تاریخ، در همان مسیر تاریک قدم گذاشته‌اند و امید واهی دارند که بتوانند خورشید عالم تاب محمدی را خاموش کنند؛ اما وعده الهی یقیناً تحقق خواهد پذیرفت و اسلام به‌عنوان آخرین و کامل‌ترین آیین انسان‌ساز آسمانی، سرانجام عالمگیر خواهد شد و عالمیان، زلال پاک مهربانی و شفقت خیر المرسلین را با تمام وجود احساس خواهند کرد و درخواهند یافت که محمد(ص)، رحمت خداوند بر جهانیان است.

جامعه قرآنی چهارمحال‌وبختیاری ضمن اهدای سلام و تحیت به ساحت قدسی رسول اعظم صلوات الله و سلامه علیه و آله الطاهرین، برائت و بیزاری خویش را از تمامی عوامل اهانت به آن شخصیت بی‌همتا و ملکوتی و حامیان آنان اعلام می‌دارد و آمادگی هر گونه اقدام را علیه این هتاکان سخیف و حامیان ستمکارشان، تحت فرامین رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی دارد.

انتهای پیام
captcha