راهیابی ۱۴ دانش‌آموز چهارمحال‌وبختیاری به مرحله کشوری مسابقات قرآن
کد خبر: 3914283
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳

راهیابی ۱۴ دانش‌آموز چهارمحال‌وبختیاری به مرحله کشوری مسابقات قرآن

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری از راهیابی ۱۴ دانش‌آموز منتخب استان به مرحله نهایی سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خبر داد.

فرج‌الله اعرابی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: مرحله آموزشگاهی سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان در آذرماه 98 و مرحله شهرستان و منطقه در اوایل بهمن‌ماه 98 به‌صورت حضوری و با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مرحله استانی مسابقات در تیرماه 99 شد، مرحله  کشوری نیز به‌صورت غیر حضوری طی دو مرحله مقدماتی و نهایی از طریق شبکه شاد، در مردادماه 99 درحال برگزاری است.

وی تصریح کرد: 38 دانش‌آموز پسر و 33 دانش‌آموز دختر منتخب مرحله استانی در رشته‌های مختلف قرآن کریم شامل قرائت تحقیق، ترتیل، تفسیر، حفظ عمومی، حفظ ویژه 5 جزء، 10 جزء،  20 جزء و حفظ کل قرآن کریم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، انشای نماز، اذان پسران و مداحی پسران به تفکیک پایه‌های تحصیلی متوسطه اول و دوم به مرحله مقدماتی کشوری معرفی شدند که فیلم اجراها و آثار اجرا شده در سایت دبیرخانه کشوری مسابقات بارگزاری شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان گفت: در مرحله مقدماتی مسابقات مذکور پس از بررسی و داوری غیر حضوری آثار ارسالی و برگزاری آزمون مجازی برخی رشته‌ها در فضای شبکه شاد، 14 دانش‌آموز چهارمحال‌وبختیاری موفق به کسب حد نصاب امتیاز لازم جهت راهیابی به مرحله نهایی مسابقات کشوری شدند.

اعرابی گفت: این برگزیدگان از امروز 13 مردادماه در آزمون‌های برخط و ارتباط زنده شبکه شاد شرکت خواهند کرد و برای کسب رتبه اول تا پنجم کشوری با دانش آموزان منتخب استان‌های سراسر کشور به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام
captcha