نشست‌های هم‌اندیشی راهبران گام دوم تبلیغ در بروجن برگزار شد
کد خبر: 3913087
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱

نشست‌های هم‌اندیشی راهبران گام دوم تبلیغ در بروجن برگزار شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن از برگزاری سلسله نشست‌های هم‌اندیشی راهبران گام دوم تبلیغ با حضور گروه‌های هدف ۱۲ گانه نیرو‌های مردمی شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل صالحی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، با اشاره به برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی همیاران گام دوم تبلیغ، اظهار کرد: برای رسیدن به اهداف کنگره ملی تبلیغ در افق ۱۴۰۰ و با هدف ایجاد زمینه تعامل بهینه و ایجاد ارتباط صحیح مدیران سازمان با بدنه نیروهای مردمی، در سطح شهرستان، نشست‌های تعالی راهبران گام دوم تبلیغ با حضور گروه‌های هدف 12 گانه برگزار شد.

وی ادامه داد: این طرح با دعوت از گروه‌های 12 گانه هدف، از روز سه‌شنبه 24 تيرماه 1399 تا روز دوشنبه 6 مرداد 1399 از ساعت 8 تا 10 صبح اجرایی شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن درخصوص گروه‌‎های هدف، تصریح کرد: گروه‌های هدف شامل اساتید و طلاب شاخص حوزه‌های علمیه، اساتید و مسئولان دانشگاهی و مؤسسات علمی پژوهشی، تشکل‌ها و فعالان دانشجویی، ائمه جمعه و جماعات و مبلغان موفق، روحانیان مستقر و امامان محله و روستا، فعالان‌ هیئت موفق استان (مداحان، سخنرانان و مسئولان هیئات) بودند.

حجت‌الاسلام صالحی افزود: فعالان فرهنگی مجموعه‌ها، تشکل‌ها و مؤسسات و کانون‌های فرهنگی، اجتماعی، علمی، آموزشی، سیاسی، جهادی و محرومیت‌زدایی و سلامت، فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی، اصحاب هنر (شاخه‌های هفتگانه هنر)، معلمان و فعالان تربیتی و قرآنی، مشاهیر و معتمدان شهر (ورزشکار و بزرگ قبیله و ...) و فعالان جهاد اقتصادی و تولید و دانش‌بنیان شهرستان بروجن نیز از دیگر گروه‌های دعوت شده به این نشست‌ها بودند.

وی درباره نحوه برگزاری این نشست‌ها، بیان کرد: ستاد ملی راهبران گام دوم تبلیغ ترتیبی اتخاذ داده بود تا از طریق تلویزیون اینترنتی مرکز تعالی در تهران با حضور معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات و جمعی از نخبگان عرصه‌های 12 گانه گروه‌های هدف، در طی 12 روز به‌طور جداگانه جمع شده و مسائل و دغدغه‌های فرهنگی و تبلیغی را در هر عرصه مطرح کنند.

حجت‌الاسلام صالحی گفت: پیچیدگی و حساسیت ارتباط با گروه‌های مردمی و عدم توجه به ظرفیت‌ها در تعاملات، مانند ایجاد توقع کاذب و عدم پاسخ مناسب سازمان به این توقع‌ها می‌تواند از عوامل مهم سرخوردگی در ارتباط و در موارد حادتر، از موجبات تضاد و تعارض و حاشیه‌سازی‌ها در این تعاملات باشد.

وی افزود: نشست‌های تعالی راهبران گام دوم تبلیغ با جمع‌بندی نظرات، منجر به ایجاد حلقه های فکری و عملیاتی موثر جهت انجام بهینه مأموریت‌های ادارات شهرستانی و تقویت توان رئیس اداره شهرستان و حل مسائل زیست‌بوم فرهنگی شهرستان خواهد بود تا از این طریق مدیران شهرستان ها بتوانند رسالت سازمانی خود را عملیاتی‌تر کرده و در سطح ملی نیز بتوانند به تبادل تجربه و هم‌افزایی موثر دست یابند.

یادآور می‌شود، در این نشست‌ها مسائل و مشکلات شهرستان توسط نخبگان مطرح و در مورد آن بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام
captcha