برگزاری آزمون استخدامی از سوی جهاددانشگاهی چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3909656
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵

برگزاری آزمون استخدامی از سوی جهاددانشگاهی چهارمحال‌وبختیاری

رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال‌وبختیاری از برگزاری آزمون استخدامی از سوی مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان خبر داد و گفت: مجموعا ۳۶۱ داوطلب در این آزمون استخدامی شرکت کردند.

سیروس رضایی، رئیس مرکز آزمون جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، از برگزاری آزمون استخدامی توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی خبر داد و گفت: این آزمون با هدف جذب نیرو در سازمان ثبت اسناد و املاک، صنایع شیر ایران و نهضت سوادآموزی برگزار شد.

وی افزود: مجموعا ۳۶۱ داوطلب در این آزمون استخدامی شرکت کردند که از این تعداد ۱۶۴ نفر مرد و ۱۹۷ نفر زن بودند، این آزمون از ساعت ۹ صبح در دانشکده معارف و ادبیات دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در حال برگزاری و مدت زمان آزمون حدود ۱۲۰ دقیقه است.

رضایی در ادامه با اشاره به اینکه پیش از برگزاری آزمون هماهنگی‌های لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی با دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد صورت گرفت، گفت: استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی برای شرکت‌کنندگان در آزمون الزامی بوده و فاصله اجتماعی نیز کاملاً مراعات شد. همچنین ۲ سالن مجزا برای داوطلبان مشکوک به کرونا ویروس در نظر گرفته شد.

وی در پایان با بیان اینکه جهاددانشگاهی در گذشته ۳ آزمون استخدامی در استان برگزار کرده است، تصریح کرد: آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی، نظام مهندسی و شهرداری‌ها توسط این مرکز برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha