حضور خدام حرم رضوی در روستای ده‌زیار چترود
کد خبر: 3908427
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴

حضور خدام حرم رضوی در روستای ده‌زیار چترود

همزمان با سالروز ولادت هشتمین امام شیعیان جهان حضرت علی‌بن موسی الرضا(ع) خدام حرم رضوی اعزامی از مشهد در قالب کاروان زیر سایه خورشید در روستای ده‌زیار از توابع بخش چترود کرمان حضور یافتند.

به گزارش ایکنا از کرمان، خادمان آستان قدس رضوی دیروز جمعه، 13 تیرماه میان اشک‌های شوق و لبخند مردم و سلام و صلوات بر امام رئوف وارد روستای ده‌زیار شدند و فضای این روستای مذهبی را عطرآگین به عطر رضوی کرد.

کاروان زیر سایه خورشید در بدو ورود به روستای ده‌زیار با حضور در منزل شهید زهرا افضلی از شهدای مراسم تشییع سپهبد شهید قاسم سلیمانی با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.

قرائت زیارت خاصه امام رضا(ع) و توزیع بسته‌های تبرکی حرم مطهر از برنامه‌های حضور خدام در منزل این شهید والامقام بود.

بنا بر این گزارش، حضور کاروان خدام حرم رضوی در روستای ده‌زیار برای نهمین سال متوالی است که به‌همت هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل(ع) این روستا انجام می‌شود و امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه‌های این کاروان به‌صورت محدود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.

حضور در کنار مراسم عقد زوج جوان هیئتی همراه با پرچم گنبد ملکوتی امام رضا(ع) و دیدار با اعضای گروه جهادی هیئت تعزیه‌خوانی حضرت که با شیوع کرونا تشکیل شد از دیگر برنامه‌های این کاروان معنوی در روستای ده.زیار خاستگاه تعزیه استان کرمان بود.

انتهای پیام
captcha