اهدای «بسته‌های کریمانه‌» به نیازمندان طرقبه شاندیز + عکس
کد خبر: 3908421
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴

اهدای «بسته‌های کریمانه‌» به نیازمندان طرقبه شاندیز + عکس

هفتمین مرحله رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه با توزیع ۲۰۰ بسته مواد غذایی و کمک معیشتی میان نیازمندان شهر طرقبه شاندیز همزمان با میلاد امام مهربانی‌ها، اجرا شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، هفتمین مرحله رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه با توزیع «بسته‌های کریمانه» میان نیازمندان طرقبه شاندیز طی مراسمی با حضور رؤسای ادارات، مدیران فرهنگی و قرآنی، خادمان افتخاری بقعه متبرکه و امام جمعه شهر طرقبه در جوار آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر(ع) برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام صادقی، رئیس اداره اوقاف و امورخیریه طرقبه شاندیز و حجت‌الاسلام ایزدی، امام جمعه شهر طرقبه همراه بود.

در هفتمین مرحله رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه، تعداد ۲۰۰ بسته مواد غذایی و کمک معیشتی به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال از محل موقوفات مرتبط و به همت اداره اوقاف و امور خیریه، مرکز افق آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر(ع)، کمیته امداد امام خمینی(ره) طرقبه شاندیز و مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع) تهیه و میان خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از بیماری کرونا، در سطح شهر و روستاهای طرقبه شاندیز توزیع شد.

یادآور می‌شود، شناسایی خانواده‌های نیازمند در این مرحله با همکاری بسیج طرقبه، شوراها و دهیاری‌های روستاها، هیئت امنای مساجد و مددکاران کمیته امداد امام خمینی(ره) و مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع) طرقبه، انجام شده است.
 

برپایی کاروان شادی در روز میلاد امام رضا(ع)
 

همزمان با سالروز میلاد باسعادت امام رضا(ع) ویژه برنامه‌های مرکز افق امامزادگان یاسر و ناصر(ع) با راه‌اندازی کاروان شادی در سطح شهرستان و برپایی جشن ولادت امام مهربانی‌ها همراه با برنامه‌های متنوع، برگزار شد.

اجرای سرود گروه فرهنگی هنری «مجاوران خورشید»، سخنرانی حجت‌الاسلام فیض‌آبادی، مولودی‌خوانی، اجرای نمایش طنز و توزیع یک هزار بسته متبرک از جمله برنامه‌های این کاروان شادی بود.

در حاشیه این مراسم نیز از مادران نمونه شهر طرقبه با حضور امام جمعه این شهر و رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طرقبه شاندیز تقدیر شد.
 
 
اعظم دوست‌حصار
انتهای پیام
captcha