فضای مجازی آموزش قرآن را قابل دسترس کرده است
کد خبر: 3908419
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵

فضای مجازی آموزش قرآن را قابل دسترس کرده است

سیدکریم موسوی با بیان اینکه در شرایط گسترش ویروس کرونا علاوه از طریق فضای آموزش قابل دسترس شده است، گفت: همه برای یادگیری قرآن کریم می‌توانند به راحتی به استادان این عرصه از طریق فضای مجازی دسترسی داشته باشند.

سید کریم موسوی

به گزارش ایکنا از خوزستان، سیدکریم موسوی، مبتهل و قاری کشورمان در برنامه جمعه شب‌های مؤسسه قرآنی امام رضا(ع) که 13 تیرماه از صفحه اینستاگرام این مؤسسه به صورت زنده پخش شد، درباره ابزارهای نوین تبلیغ، گفت: با اقداماتی که در فضای مجازی طی مدت گسترش ویروس کرونا صورت گرفته خانواده‌ها می‌توانند با اعتماد به این فضا، مطمئن باشند که فرزندانشان آموزش‌های قرآنی را از طریق ارتباط با مؤسسات قرآنی فرامی‌گیرند.

وی ادامه داد: گسترش ویروس کرونا علاوه بر همه سختی‌ها و دشواری‌ها، این مطلب را به همراه داشت که فضای آموزش بسیار قابل دسترس شده و همه برای یادگیری قرآن کریم می‌توانند به راحتی به استادان این عرصه دسترسی داشته باشند.

موسوی گفت: ما برای دستیابی به صوت قرآن استادان بزرگ به حرم علی‌بن‌مهزیار اهوازی می‌رفتیم و از دارالقرآن آنجا نوار کاست می‌گرفتیم. در آن زمان اگر نوار کاست بود، ضبط صوت نبود اگر ضبط صوت بود، نوار کاست و یا فضا نبود. اما اکنون همه چیز به آسانی در دسترس است.

این مبتهل کشورمان بیان کرد: خانواده‌ها حق دارند که همچنان به فضای مجازی بی‌اعتماد باشند. اما با تبلیغ و اطلاع‌رسانی بیشتر برنامه‌های قرآنی مؤسساتی همچون مؤسسه امام رضا(ع) می‌توان به آنها این اطمینان را داد که از این فضا می‌توانند در جهت آموزش قرآنی فرزندانشان بهره‌مند شوند.

وی در پایان تصریح کرد: به شخصه همه شب‌های ماه مبارک رمضان در فضای مجازی برنامه داشتم. اکنون می‌توانیم متوجه شویم که چقدر این فضا خوب و قابل استفاده است و حتی می‌توان در صورت نبود ویروس منحوس کرونا هم از فضای مجازی استفاده کرد. با این شرایط همه بهره‌مندی از یک رسانه مجازی را تجربه می‌کنند. 

انتهای پیام
captcha