سهمیه بیمه فعالان قرآنی کهگیلویه‌وبویراحمد سه برابر شد
کد خبر: 3907842
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲

سهمیه بیمه فعالان قرآنی کهگیلویه‌وبویراحمد سه برابر شد

معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد گفت: به‌منظور تشویق جامعه قرآنی، تعداد بیمه‌شدگان فعال قرآنی را از ۵۰ سهمیه به ۱۵۰ نفر افزایش می‌دهیم.

توجه ویژه به بیمه فعالان قرآنی کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، محمدعلی پیرسبزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان امروز، 10 تیرماه در دیدار با معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ‌با ارائه گزارشی از فعالیت‌های قرآنی استان، گفت: توجه به فعالیت‌های قرآنی و تلاش و برنامه‌ریزی برای تولیدات فرهنگی و هنری در حوزه قرآن و عترت از سیاست‌های اداره‌کل فرهنگ اسلامی استان است.

وی با بیان اینکه باید در حوزه قرآن و عترت الگوسازی کنیم، افزود: باید به برجسته‌سازی فعالیت‌های شاخص قرآنی و همچنین توجه به نیروی انسانی قرآنی که در این حوزه بدون هیچ توقعی تلاش می‌کنند، توجه شود.

مدیرکل ارشاد کهگیلویه‌و‌بویراحمد در ادامه با اشاره به برگزاری هفته قرآن و عترت در استان، بیان کرد: 8 جشنواره در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری با مشارکت تمامی شهرستان‌های استان پیش‌بینی شد، که بیش از 120 نفر برگزیده در اختتامیه آن تجلیل می‌شوند و امیدواریم یک جریان‌سازی قرآنی در استان در این هفته شکل بگیرد.

همچنین، عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیر با تقدیر از توجه استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد به فعالیت‌های قرآنی، گفت: از عزم جدی استان برای برگزاری هفته قرآن و عترت با کیفیت خوب و توجه به همه رشته‌های هنری، تولیدات فرهنگی و مسابقات قرآنی قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه باید همواره به تعمیق باورهای قرآنی در جامعه کمک کنیم، افزود: به‌منظور تشویق جامعه قرآنی، تعداد بیمه‌شدگان فعال قرآنی را از 50 سهمیه به 150 نفر افزایش می‌دهیم.

معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد اظهار امیدواری کرد با یک برنامه‌ریزی منسجم از مؤسسات قرآنی در سال 99 حمایت ویژه شود.

انتهای پیام
captcha