برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف مازندران در بابل
کد خبر: 3907689
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴

برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف مازندران در بابل

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف مازندران از برگزاری مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه مازندران روز‌های چهارم و پنجم مرداد ماه در آستان مقدس امامزاده قاسم(ع) بابل خبر داد.

برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف مازندران در بابلحجت‌الاسلام مصطفی سیفی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران اظهار کرد: مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه مازندران روز‌های چهارم و پنجم مرداد ماه در آستان مقدس امامزاده قاسم(ع) بابل برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه، بخش خواهران در این دوره از مسابقات در روز شنبه چهارم مردادماه برگزار می‌شود، افزود: روز یکشنبه نیز مسابقات برادران با حضور داوران استان و کشوری برگزار و نفرات برتر اعلام می‌شود.
سیفی تصریح کرد: برنامه اختتامیه و اهدای جوایز به نفرات برتر روز یکشنبه ساعت شش عصر با حضور استاد مهدی قره شیخ لو رئیس مرکز امور قرانی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.
وی افزود: در اختتامیه این مراسم از آیت‌الله لائینی نماینده، ولی فقیه در مازندران، آیت‌الله توکل نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و نیز آیت‌الله روحانی امام جمعه بابل نیز دعوت شده است.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
mohammad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۶:۰۷
0
0
سلام.چیزی در مورد تواشیح، اذان و دعا و... نفرمودند که مرحله استانی اونها کی هست؟
captcha