آغاز ثبت‌نام ترم تابستان آموزش‌های کوتاه‌مدت جهاد دانشگاهی
کد خبر: 3907548
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
رضایی خبر داد:

آغاز ثبت‌نام ترم تابستان آموزش‌های کوتاه‌مدت جهاد دانشگاهی

رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال‌وبختیاری از آغاز ثبت‌نام ترم تابستان آموزش‌های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی استان به صورت حضوری و مجازی خبر داد.

سیروس رضایی، رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از  چهارمحال‌وبختیاری آموزش‌های کوتاه مدت را یکی از حوزه‌های فعالیتی جهاد دانشگاهی استان در راستای مهارت‌آموزی و توسعه کارآفرینی معرفی کرد و از شروع ثبت نام ترم تابستان آموزش‌های عمومی، تخصصی، تخصصی پیشرفته و اشتغال محور در مراکز آموزشی این نهاد به صورت حضوری و مجازی از تاریخ ۱۰ تیرماه خبر داد.

وی با اشاره به شروع ویروس کرونا در بهمن سال گذشته و تعطیلی مراکز و فعالیت‌های آموزشی و نظر به صدور مجوز ستاد استانی مبارزه با کرونا و مجوز بازگشایی مراکز آموزشی از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان، تاکید کرد: جهاد دانشگاهی در همین راستا با رعایت کلیه موازین و پروتکل‌های بهداشتی اعم از ثبت مراکز و تکمیل فرم خود اظهاری مدیران، مدرسان، پرسنل و فراگیران در سامانه سلامت وزارت بهداشت و الزام استفاده از کلیه وسایل حفاظت فردی و رعایت فاصله اجتماعی و گندزدایی روزانه مراکز اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت حضوری و در صورت تمایل فراگیران به صورت مجازی کرده است.

رضایی با اشاره به ارائه آموزش‌های کوتاه مدت به فراگیران در قالب دپارتمان‌های علوم پزشکی، زبان‌های خارجی، علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات، فنی و مهندسی، علوم انسانی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و معماری و کارآفرینی و تجاری‌سازی، تصریح کرد: فراگیران می‌توانند در هر یک از دپارتمان‌های مذکور، دوره‌های آموزشی مختلف و متنوع را با استفاده از اساتید مجرب و مدرن‌ترین شیوه‌های آموزشی، آموزش ببینند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان افزود: بیش از ۷۰ عنوان دوره آموزشی این نهاد به صورت مجازی و با محتوای الکترونیکی و تحت وب ایجاد شده که از طریق اینترنت قابل دسترسی هستند.

وی با اشاره به طراحی و برگزاری دوره‌های آموزشی دستیار دندانپزشک، تکنسین داروخانه، آموزش مراقبت از سالمند، برنامه‌نویسی اندروید، حسابداری، تربیت مربی مهدهای کودک، تربیت معلم مدارس ابتدایی، عکاسی، فتوشاپ عکاسی، تدوین و ادیت فیلم و صدا، دکوراسیون داخلی، دوخت چرم، تربیت راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، پرورش گیاهان زینتی و آپارتمانی مهم‌ترین رویکرد معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی را برگزاری دوره‌های اشتغال محور برشمرد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان گفت: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پورتال  http://jdchb.ac.ir/ مراجعه و یا به شماره تلفن‌های مراکز آموزشی زیر تماس حاصل کنند.

- مرکز آموزش شماره ۱ شهرکرد: بلوار شریعتی، نبش کوچه ۱۷ تلفن: ۳۳۳۳۲۰۹۳ و ۳۳۳۴۵۴۰۰
- مرکز آموزش شماره ۲ شهرکرد: خیابان ولیعصر، روبروی بیمه سلامت تلفن: ۳۲۲۴۲۵۱۷
- مرکز آموزش شماره ۳ شهرکرد: میرآباد شرقی، میدان جهاد دانشگاهی تلفن: ۳۳۳۸۰۶۵۶ داخلی ۳۰
- مرکز آموزش بروجن: میدان شهرداری تلفن: ۳۴۲۲۱۲۳۰ - ۳۴۲۳۵۰۸۰
- مرکز آموزش فارسان: خیابان شهید بهشتی، خیابان اشرفی اصفهانی تلفن: ۳۳۲۲۵۳۳۰
- مرکز آموزش سامان: خیابان پاسداران، روبروی داروخانه شبانه روزی، تلفن: ۳۳۵۲۷۴۶۴
- مرکز آموزش لردگان: خیابان گلزار شهدا، تلفن: ۳۴۴۴۶۶۹۳

انتهای پیام
captcha