ثبت‌نام طرح استعدادهای قرآنی بروجن تا 15 تیر ادامه دارد
کد خبر: 3906663
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰

ثبت‌نام طرح استعدادهای قرآنی بروجن تا 15 تیر ادامه دارد

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن از ثبت‌نام دوره جدید استعدادهای قرآنی، ویژه قرآن‌آموزان 9 تا 18 سال تا 15 تیرماه 99 خبر داد.

ثبت‌نام طرح استعدادهای قرآنی بروجن تا 15 تیر ادامه دارد

علی بیگی، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به آغاز فعالیت‌های حضوری آموزش قرآن در این شهرستان، اظهار کرد: بر این اساس ثبت‌نام دوره جدید استعدادهای قرآنی، ویژه قرآن‌آموزان 9 تا 18 سال آغاز شده و تا 15 تیر 99 ادامه دارد.

وی با بیان اینکه کلاس‌های ویژه طرح استعدادهای قرآنی شهرستان بروجن به صورت حضوری برگزار می‌شود، ادامه داد: این کلاس‌ها با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی در محل اداره تبلیغات اسلامی بروجن برگزار خواهد شد.

بیگی تصریح کرد: قرآن‌آموزان نوجوان به مدت چهار ماه با بهره‌گیری از استاد طرح استعدادهای قرآنی با مباحث تجوید، صوت و لحن، وقف و ابتدا، ترجمه و مفاهیم و توانایی قرائت آهنگین و مجوّد آیات قرآن كريم بیشتر آشنا می‌شوند، ضمن اینکه پیش از ورود به دوره، آزمون صوت و لحن از آنان به عمل خواهد آمد.

کارشناس قرآنی اداره تبلغات اسلامی شهرستان بروجن با اشاره به آغاز دوره تربیت معلم تجوید سطح 3 و 4 برای اولین بار در این شهرستان، گفت: متقاضیان این دوره پس از طی آزمون ورودی و کسب نمره حد نصاب، از امروز به‌صورت حضوری در این دوره 14 ساعتی حضور دارند.

بیگی در پایان گفت: علاقمندان می‌تواند برای شرکت در طرح استعدادهای قرآنی جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با تلفن‌های 03834243436 یا 038342440 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha