ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن تا ۱۶ خردادماه در چهارمحال‌وبختیاری ادامه دارد
کد خبر: 3902110
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱

ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن تا ۱۶ خردادماه در چهارمحال‌وبختیاری ادامه دارد

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به آغاز ثبت‌نام چهل‌‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ششم اردیبهشت‌ماه، گفت: ثبت‌نام تا ۱۶ خردادماه سال جاری ادامه دارد و تمدید نخواهد شد.

آیت الله روحانی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری از ثبت‌نام چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم تا 16 خردادماه خبر داد و گفت: این مسابقات هر سال به همت این اداره برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه زمان نام‌نویسی این دوره از مسابقات از ششم اردیبهشت ‌ماه و از طریق پایگاه www.my.oghaf.ir آغاز شده است: افزود: ثبت‌نام تا ۱۶ خردادماه سال جاری ادامه دارد و تمدید نخواهد شد.

روحانی افزود: این دوره از مسابقات قرآنی در نیمه دوم تیرماه در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار خواهد شد، البته این تاریخ با توجه به شیوع کرونا و بر حسب شرایط ممکن است تغیییراتی داشته باشد.

وی با اشاره به رشته‌های اعلام شده برای شرکت علاقه‌مندان در این مسابقات، تصریح کرد: چهل‌‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن در رشته‌های حفظ پنج جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان (بخش آقایان)، دعاخوانی، همسرایی و همخوانی قرآن کریم (بخش آقایان) و تفسیر عمومی قرآن کریم برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha