ارزیابی شایستگی عمومی مدیران چهارمحال‌وبختیاری به همت جهاد دانشگاهی
کد خبر: 3901661
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
توسط کانون ارزیابی جهاددانشگاهی انجام شد:

ارزیابی شایستگی عمومی مدیران چهارمحال‌وبختیاری به همت جهاد دانشگاهی

ارزیابی مدیران در سطوح مختلف اداره‌کل میراث ‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال‌وبختیاری به همت جهاد دانشگاهی استان انجام شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، روز گذشته ۷ خردادماه، اولین دوره ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برای مدیران ارشد و میانی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری توسط دفتر اجرای کانون ارزیابی و توسعه شایستگی جهاددانشگاهی استان برگزار شد.

سیروس رضایی، رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال‌وبختیاری در این خصوص، اظهار کرد: دانش، مهارت و تجربه کاری از جمله ویژگی‌های مدیران شایسته در دستگاه است که باعث پیشبرد اهداف سازمانی می‌شود.

وی عملکرد کانون ارزیابی و توسعه شایستگی مدیران دولتی که در جهاد دانشگاهی ایجاد شد را در راستای اجرای مفاد بخشنامه رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با موضوع ابلاغ دستورالعمل نحوه ارزیابی شایستگی‌های عمومی مدیران حرفه‌ای دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد و افزود: شایسته‌‌سالاری یکی از ارکان توسعه پایدار در کشورهای مختلف است که به همین منظور ساز و کارهای مختلفی در کشورهای توسعه یافته مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان گفت: کانون ارزیابی و توسعه شایستگی مدیران یکی از کارآمدترین روش‌ها برای احراز شایستگی مدیران است که در سال‌های اخیر برای سنجش شایستگی مدیران دولتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha