خسارت‌های کرونایی مؤسسات قرآنی کرمانشاه پرداخت می‌شود
کد خبر: 3901334
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸

خسارت‌های کرونایی مؤسسات قرآنی کرمانشاه پرداخت می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: پس از برآورد خسارت‌های مؤسسات قرآنی استان به‌دلیل شیوع کرونا مبلغ این خسارات به مؤسسات پرداخت خواهد شد.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برآورد و پرداخت خسارت‌های وارد شده به مؤسسات قرآنی استان به‌دلیل شیوع کرونا خبر داد.

وی افزود: بیش از نیمی از بودجه‌های قرآنی در نیمه اول سال در اختیار مؤسسات قرآنی قرار می‌گیرد تا خسارت‌های ناشی از این مدت جبران شود.

رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه تصریح کرد: براساس آخرین گزارش‌های تهیه شده از شرایط مؤسسات پس از شیوع کرونا ظرف هفته‌های آینده آخرین گزارش وضعیت آن‌ها در اختیار نهادهای حمایتی قرار می‌گیرد تا ضمن برآورد میزان دقیق خسارات مبالغی برای جبران آن در اختیار مؤسسات قرار گیرد هرچند این مبالغ ناچیز است.

حجت‌الاسلام محمدی در پایان بیان کرد: اداره امور قرآنی ضمن مکاتباتی که با برخی نهادهای حمایتی داشته با ارائه گزارش دقیق میزان مطالبات خسارات وارد شده مؤسسات را تا پایان ماه از طریق این رسانه در استان اعلام می‌کند.

انتهای پیام
captcha