مجله «مطالعات فقهی ـ حقوقی زن و خانواده» رتبه پژوهشی گرفت
کد خبر: 3901311
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵

مجله «مطالعات فقهی ـ حقوقی زن و خانواده» رتبه پژوهشی گرفت

مدیر نشریات دانشگاه ادیان و مذاهب از دریافت مجوز علمی ـ پژوهشی مجله مطالعات فقهی حقوقی زن و خانواده خبر داد.

مجله مطالعات فقهی حقوقی زن و خانواده علمی پژوهشی شدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب، ابراهیم قاسمی، مدیر نشریات دانشگاه ادیان و مذاهب، درباره مجوز علمی ـ پژوهشی مجله مطالعات فقهی حقوقی زن و خانواده به سردبیری حجت‌الاسلام والمسلمین جواد حبیبی‌تبار، گفت: این نشریه دو شماره به صورت علمی تخصصی منتشر شده و به‌تازگی موفق شده است رتبه علمی پژوهشی خود را از شورای اعطای مجوزها و اعتبارهای علمی شورای عالی حوزه‌های علمیه دریافت کند.
 
وی گفت: پیش از این نیز مجلات پژوهش‌نامه مذاهب اسلامی، پژوهش‌های ادیانی، پژوهش‌های امامیه و مجله انگلیسی‌زبان Religious Inquiries از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و نیز مجله شیعه‌پژوهشی از شورای عالی حوزه‌های علمیه مجوز علمی پژوهشی دریافت کرده‌اند. در این میان مجله انگلیسی‌زبان Religious Inquiries دارای رتبه جهانی ISI نیز هست.
 
قاسمی گفت: این موفقیت حاصل تلاش معاونت محترم پژوهشی و دانشکده زن و خانواده است و امیدواریم این مجله فرصتی برای ارائه نتایج تلاش‌های دانشجویان و پژوهشگران این عرصه باشد.
 
مدیر نشریات دانشگاه ادیان و مذاهب، افزود: در حال حاضر نشریه هفت‌آسمان به عنوان قدیمی‌ترین نشریه دانشگاه ادیان و مذاهب با عنوان علمی ـ تخصصی منتشر می‌شود و مجله پژوهش‌نامه مطالعات تطبیقی مذاهب فقهی مراحل دریافت مجوز علمی ـ پژوهشی را طی می‌کند.
 
وی یادآور شد: در حال حاضر دو نشریه انگلیسی‌زبان با نام‌های Islamic Inquiries و Study of Interreligious Relations مجوز انتشار دریافت کرده‌اند و آماده پذیرش و انتشار پژوهش‌های دانشجویان و پژوهش‌گران حوزه ادیان و مذاهب به زبان انگلیسی هستند.
 
مدیر نشریات دانشگاه ادیان و مذاهب در پایان، گفت: علاقه‌مندان برای دسترسی به شماره‌های مختلف مجموعه نشریات دانشگاه ادیان و مذاهب و اطلاع از نحوه ارسال مقالات به سایت نشریات دانشگاه ادیان و مذاهب مراجعه کنند.
انتهای پیام
captcha