اجرای پویش «هر روستا ۲ قربانی» در زنجان
کد خبر: 3901307
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶

اجرای پویش «هر روستا ۲ قربانی» در زنجان

امام جمعه ابهر از راه‌اندازی پویش هر روستا ۲ قربانی خبر داد و گفت: در این پویش با کمک خیران تعداد قربانی تهیه و بین نیازمندان محل توزیع می‌شود.

اجرای پویش «هر روستا ۲ قربانی» در زنجانحجت‌الاسلام جعفر رحیمی، امام جمعه ابهر در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: پس از شیوع کرونا و در ماه مبارک رمضان امسال شاهد جلوه‌های زیبایی از نیکوکاری بودیم که فداکاری کادر درمان در مبارزه با کرونا، اقدامات گروه‌های جهادی در دوخت ماسک و ضدعفونی معابر و پویش‌های همدلی و مواسات از جمله آن‌ها است.

وی از راه‌اندازی پویش هر روستا ۲ قربانی خبر داد و گفت: در این پویش با کمک خیران گوسفندی تهیه و در مسجد ذبح و بسته‌بندی و در بین نیازمندان محل توزیع می‌شود.

امام جمعه ابهر ادامه داد: پیش از آغاز ماه مبارک رمضان، 500 بسته غذایی در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد و در مرحله دوم، ۱۱۰۰ بسته معیشتی در اختیار جامعه هدف قرار گرفت.

وی یادآور شد: پیش از اجرای رزمایش و همزمان با ایام نوروز در ابهر فعالیت‌های جهادی آغاز و 200 کارت هدیه 200 هزار تومانی میان نیازمندان توزیع شد و با فرمایش رهبر انقلاب در نیمه شعبان، دستگیری از مستمندان به زیبایی در شهر ما نمود پیدا کرد.

رحیمی خاطرنشان کرد: با آغاز شیوع ویروس کرونا حوزه علمیه جدیدالتأسیس شهر با 9 هزار متر مربع زیربنا و 50 اتاق ایزوله به عنوان نقاهتگاه در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت و این اقدام نقش مؤثری در کنترل شیوع بیماری در منطقه داشت.

انتهای پیام
captcha