بهره‌مندی 8000 نفر از کانال‌های امامزادگان سمنان در ماه رمضان
کد خبر: 3901281
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵

بهره‌مندی 8000 نفر از کانال‌های امامزادگان سمنان در ماه رمضان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با بیان اینکه به‌منظور استفاده بهینه از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و نشر معارف اسلامی از طریق این بستر، کانال‌های امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان در ماه مبارک امسال راه‌اندازی شد گفت: بالغ‌بر 8 هزار نفر از این فضا بهره معنوی بردند.

بهره‌مندی 8000 نفر از کانال‌های امامزادگان سمنان در ماه رمضان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام‌ اسماعیل تدینی،مدیر کل اوقاف استان امروز 6 خرداد در گفت و گو مجازی با خبرنگاران با تاکید بر اینکه با گسترش استفاده عموم مردم از بسترهای به وجود آمده در شبکه‌های اجتماعی، لازم دیدیم از این بستر جهت اشاعه فرهنگ ناب اهل‌بیت (ع) استفاده کنیم گفت: به همین جهت کانال‌هایی بنام امامزادگان شاخص در شبکه‌های اجتماعی ایجاد شد.
وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان امسال، از وجود 8 روحانی مستقر در قم و روحانیون مستقر در بقاع متبرکه سطح استان و همچنین مدیران فرهنگی و رابطین روابط عمومی بقاع متبرکه جهت تولید و انتشار محتوای متناسب در این کانال‌ها استفاده شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در نظر است که نسبت به گسترش فعالیت‌های بقاع متبرکه و امامزادگان در بستر فضای مجازی اقدام شود اظهار کرد: خوشبختانه استقبال خوبی هم از طرف هیئت‌امنای بقاع متبرکه و هم از طرف مردم مؤمن و خدا جوی استان از این طرح انجام شد.
تدینی افزود: باید تلاش کنیم علاوه بر انجام اقدامات به صورت‌های سنتی گذشته، خود را به فناوری‌های روز نیز مجهز کرده و از بسترها و امکانات موجود نسبت به پیشبرد برنامه‌ها و اهداف سازمانی استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه تمام تلاش و برنامه‌ریزی‌های ما در جهت گسترش دولت الکترونیک و ارائه خدمات مطلوب به ساده‌ترین شیوه به مراجعین است یادآور شد: بر همین اساس سامانه میز خدمت الکترونیک اوقاف و امور خیریه به آدرس my.oghaf.ir راه‌اندازی شده و تمام مخاطبین اداره کل اوقاف و امور خیریه در منازل خود و با مراجعه به این سامانه می‌توانند امورات موردنظر خود را پیگیری کنند.

انتهای پیام
captcha