سوم خرداد؛ روز قدرت اسلام و اقتدار رزمندگان
کد خبر: 3900907
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
امام جمعه کوهبنان بیان کرد:

سوم خرداد؛ روز قدرت اسلام و اقتدار رزمندگان

حجت‌الاسلام عباس جعفری با بیان اینکه مردم ایران اسلامی همواره تابع ولایت و رهبری بوده و هستند، گفت: سوم خرداد، روز قدرت اسلام و اقتدار رزمندگان اسلام است.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان، دوم خردادماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان که در مسجد صاحب‌الزمان(عج) برگزار شد پس از دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام(ره) و شهیدان همیشه جاوید، گفت: در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان هستیم در حالی که خداوند در این ماه مبارک با غل و زنجیر کردن شیطان، درهای بهشت را بر روی مؤمنان گشوده است. لذا، باید پس از ماه مبارک همین راه تقوا و پرهیزکاری را ادامه بدهیم.

وی بیان کرد: مؤمنان باید در راستای تحکیم ایمان خود گام بردارند چون توکل به خدا، بنده خدا بودن، دعا کردن، ترس از عواقب گناه، دوری از مجالس گناه و... انسان را از شر شیطان نجات می‌دهد.

امام جمعه کوهبنان با گرامیداشت روز جهانی قدس، اظهار کرد: روز جهانی قدس، روز اسلام، روز تحقق وعده الهی و روز امت اسلامی است که به ابتکار حضرت امام(ره) این روز شکل گرفت و حرکتی جهانی در راستای کمک به مردم مظلوم شد و از همان زمان صدای شکستن استخوان‌های رژیم صهیونیستی شنیده می‌شود.

وی یادآور شد: با دفاع از مردم فلسطین ما در حقیقت از اسلام حمایت می‌کنیم و امیدواریم به‌زودی دایره قدرت پوشالی استکبار شکسته شود.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: روز قدس به مردم فلسطین روحیه داد و حزب‌الله لبنان شکل گرفت و خاری در چشم دشمنان شد. حزب‌الله در جنگ ۳۳ روزه ابهت رژیم صهیونیستی را در هم شکست.

وی ادامه داد: نیروهای مقاومت وحشت را در دل دشمنان انداختند در حالی که غالب کشورهای عربی تسلیم شدند و در آینده به زباله‌دانی تاریخ خواهند پیوست.

حجت‌الاسلام جعفری گفت: قدرت‌های استعماری که غده سرطانی را به‌وجود آوردند خودشان امنیتی ندارند و باید همواره مسلح باشند.

وی با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، ادامه داد: سوم خرداد، روز قدرت اسلام و اقتدار رزمندگان اسلام است؛ با آزاد‌سازی خرمشهر کمر دشمنان شکست چون مردم ایران اسلامی همواره تابع ولایت و رهبری بودند و هستند.

امام جمعه کوهبنان تأکید کرد: مجلس باید عصاره فضایل ملت باشد؛ ملتی که صبور، انقلابی و مقاوم است. مجلس نباید منفعل و ساکت باشد، باید تلاش کند تا فشارها بر مردم کم شود.

یادآور می‌شود، در پایان مراسم مردم کوهبنان با فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و الله‌اکبر بار دیگر انزجار و نفرت خود از رژیم پوشالی اسرائیل و قدرت‌های استکباری را اعلام و بر حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین در پرتو منویات ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) تأکید کردند.

نامجو کوهبنانی
انتهای پیام
captcha