دعوت به همکاری مؤسسه همیار قرآن قم
کد خبر: 3900891
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵

دعوت به همکاری مؤسسه همیار قرآن قم

مؤسسه همیار قرآن کریم قم از علاقه‌مندان به امر تدریس در بخش بانوان و آقایان با تسلط به زبان‌های انگلیسی، ترکی و عربی دعوت به همکاری می‌کند.

به گزارش ایکنا، مؤسسه «همیار قرآن کریم» قم که فعالیت رسمی‌اش را از نیمه شعبان امسال آغاز کرده است، از میان بانوان و آقایان علاقه‌مند به اموری چون تدریس و مربیگری، دعوت به همکاری می‌کنند.

بنابر گفته حجت‌الاسلام علیرضا نجفی، مدیر مؤسسه همیار، برای توسعه آموزش قرآن در رشته‌های مختلف قرائت، حفظ، تجوید و مفاهیم و تفسیر این مؤسسه برای علاقه‌مندان داخل و خارج از کشور گام‌های جدیدی را در دستور کار دارد، لذا برای تحقق هرچه با کیفیت‌تر این هدف و گسترش فعالیت‌ها به ویژه در ایام تابستان و پاییز و همچنین جذب حداکثری مخاطبان در عرصه بین‌المللی، نیازمند همیاری و استفاده از نیروهای متخصص و متعهد است.


بیشتر بخوانید:


داوطلبان مسلط به هر کدام از رشته‌ها چون روخوانی، قرائت تحقیق و ترتیل، صوت و لحن، تجوید، مفاهیم و تجوید به ویژه با تسلط به زبان‌های انگلیسی، ترکی و عربی می‌توانند مدارک و رزومه خود را از طریق پیام‌رسان‌های تلگرام و ایتا به شماره 09901540014 ارسال کنند.

لازم به ذکر است، متقاضیان پس از بررسی مدارک و تأیید صلاحیت متقاضیان، همزمان با اخذ تعهد اخلاقی در دوره‌های توانمندی و تکمیلی رایگان که در قالب ضمن خدمت و به صورت مجازی و حداقل زمان یک ساعته تشکیل می‌شود، حضور پیدا می‌کنند.

یادآور می‌شود، مربیان حفظ نباید محفوظاتشان زیر 10 جزء باشد و مستلزم تسلط بر تجوید، مربیان تجوید مستلزم قرائت ترتیل مطلوب و مربیان ترتیل نیز باید در امر قرائت تبحر داشته باشند و همگی با مفاهیم و تفسیر قرآن آشنایی نسبی داشته باشند.

همچنین این مؤسسه در حال حاضر با همکاری مسجد مقدس جمکران دوره‌هایی را با شیوه‌ای نوین و متفاوت برای تمامی قرآ‌ن‌دوستان سراسر کشور و حتی فراتر از مرزهای ایران با تدریس اساتیدی چون مهدی فروغی و ... برگزار می‌کند. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۹۰۱۵۴۰۰۱۴ تماس بگیرند و یا به پایگاه اینترنتی quran.jamkaran.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha