فتح خرمشهر هیچ‌گاه از صفحه تاریخ محو نخواهد شد
کد خبر: 3900864
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
آیت‌الله صفایی بوشهری:

فتح خرمشهر هیچ‌گاه از صفحه تاریخ محو نخواهد شد

امام جمعه بوشهر گفت: آزادسازی خرمشهر محصول اندیشه و مجاهدت‌های سردار سلیمانی‌ها و امیر صیاد شیرازی‌ها بود که هیچ‌گاه از صفحه تاریخ محو نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر سوم خردادماه در جمع اصحاب رسانه طی سخنانی سالروز حماسه آزادسازی شهر خرمشهر را به مردم ایران تبریک گفت و اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر محصول یک عملیات هماهنگ به اتفاق ارتش و مجاهدت همه جانبه رزمندگان اسلام و عنایات ویژه حضرت باریتعالی و آغازی گسترده برای آزادسازی دیگر مناطق اشغالی و پیروزی نهایی ایران بود.

امام جمعه بوشهر افزود: سوم خرداد و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام و آزادسازی خرمشهر هیچ‌گاه از صفحه تاریخ محو نخواهد شد.

وی استقامت، ایمان و ولایت‌مداری را سه محور رسیدن به نصرت الهی و فتحوحات دانست و بیان کرد: آزادسازی خرمشهر محصول اندیشه و مجاهدت‌های سردار سلیمانی‌ها و امیر صیاد شیرازی‌ها بود.

آیت‌الله صفایی بوشهری ادامه داد: سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر نشان داد، ایران به شرط وحدت ولایی تمامی نیروهای انقلابی و مجاهدت در راه خدا و ولایت‌مداری همگان همواره پیروز است.

مؤلف کتاب «جنگ نرم» تصریح کرد: شکست جهان استکبار در سوم خرداد گواه روشنی است که جهان ظلم و ستم، همواره شکست‌پذیر است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار کرد: فتح خرمشهر محصول توکل به خدا، توسل به اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، علم و دانش نظامی، مجاهدت شهادت‌طلبانه و ولایت‌مداری رزمندگان آسمانی ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه راه‌حل تمامی مشکلات همانند فتح خرمشهر در دفاع مقدس است، بیان کرد: فتح خرمشهر مدرسه‌ای آسمانی است برای هر کس که می‌خواهد بر مشکلات پیروز شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه خداوند شکافنده سپیده دم است و شب را مایه آرامش و خورشید و ماه را وسیله شمارش ایام قرار داد، گفت: پروردگار سبحان در بیان ویژگی پیامبرش حضرت سیدالمرسلین محمد مصطفی(ص) می‌فرماید، او به خدا و گفتارش ایمان دارد. همچنین پیامبر اسلام حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) می‌فرماید که سرپرست من خدایی است که این کتاب آسمانی را نازل کرده و او همه صالحان را سرپرستی و هدایت می‌کند.

وی اظهار کرد: خداوند متعال کسانی را که شایسته هستند، سرپرستی می‌کند. لذا، به این خاطر است که حتی در مورد زیردستان رعایت اصل شایسته‌سالاری لازم است و می‌بایست نیروها و زیردستان را در جهت نیل به اهداف و تمامی عرصه‌های سرنوشت‌ساز، تشویق و ترغیب کنید.

امیرحسین مؤمنی
انتهای پیام
captcha