روز قدس؛ روز حیات اسلام و مقاومت / تأکید بر روش‌های تازه‌ مبارزه با آلودگی بزرگ جهان
کد خبر: 3900538
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
در بیانیه‌ جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن روز قدس تأکید شد؛

روز قدس؛ روز حیات اسلام و مقاومت / تأکید بر روش‌های تازه‌ مبارزه با آلودگی بزرگ جهان

جهاد دانشگاهی در بیانیه‌ای تأکید کرده است: روز قدس روز ظلم‎ستیزی، روز قیام و مقاومت و روز حیات اسلام است. بنیان مرصوص خداباوران و امیدواران به نصرت الهی در آخرین جمعه ماه پربرکت رمضان، یک بار دیگر در برابر استکبار و رژیم جنایتکار صهیونیستی می‌ایستد و وحدت و عزم مسلمانان را در نابودی اسرائیل به رخ دشمنان اسلام خواهد کشید.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جهان، سال هاست با آلودگی بزرگ ناشی از یک مرکز شرارت، یک منبع دائمی تولید و انتشار توطئه و نیرنگ و یک رژیم اشغالگر و سلطه جو دست و پنجه نرم می‎کند.

رژیم جنایتکار صهیونیستی که با غصب و غارت و آواره کردن ملتی مظلوم، کار خود را شروع کرد، همچنان در تکاپوی استیلا بر میراث معنوی و تمدنی مسلمانان است.

ظلم، جنایت، ترور و انواع توطئه‎های آشکار و پنهان نظامی، اقتصادی، سیاسی و رسانه‎ای، همزاد رژیم اسرائیل بوده و هست و در این میان، آمریکای بدنام نه تنها از هیچ حمایتی در قبال اقدامات این رژیم فروگذار نکرده بلکه هویت ذلت بار خود در برابر صهیونیست‎ها را با طرح‎های ننگینی چون تغییر پایتختی رژیم اشغالگر قدس و معامله قرن بیش از پیش آشکار نموده است؛ امروز به جرئت می توان گفت هر اقدام ایالات متحده آمریکا در منطقه خاورمیانه و در کشورهایی مثل عراق و سوریه، معطوف به یک اصل و سیاست کلی است و آن حفظ و حمایت همه جانبه از رژیم صهیونیستی و کمک به اجرای نقشه‎های شوم سلطه جویی این رژیم است.

در این شرایط، توجه و اهتمام به تدبیر بی‎نظیر و آینده‎نگر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در کنار عمل به تاکیدات و توصیه‎های آن امام(ره) و رهبر معظم انقلاب در قبال مسئله فلسطین و قدس شریف، مورد نیاز کشورهای اسلامی و علاج و راه رهایی از غده سرطانی اسرائیل است.

روز قدس روز ظلم‎ستیزی، روز قیام و مقاومت و روز حیات اسلام است. بنیان مرصوص خداباوران و امیدواران به نصرت الهی در آخرین جمعه ماه پربرکت رمضان، یک بار دیگر در برابر استکبار و رژیم جنایتکار صهیونیستی می ایستد و وحدت و عزم مسلمانان را در نابودی اسرائیل به رخ دشمنان اسلام خواهد کشید.

روز قدس امسال اگرچه در بُعد اجتماعات حضوری به دلیل شرایط پیش آمده، محدود شده اما تبیین و تبادل اندیشه مقاومت، وحدت و همدلی مسلمانان و اعلام انزجار و نفرت از آمریکا و رژیم صهیونیستی در جریان است و میدان وسیع مبارزه با امپراطوری رسانه ای استکبار، شاهد بروز ابتکار، خلاقیت و روش‌های تازه مبارزه جوانان انقلابی و دغدغه‎مند در فضای مجازی است.

اعضای نهاد جهاددانشگاهی، همراه و همدل با ملت بزرگ و متعهد به آرمان اسلام و امام(ره) ضمن گرامیداشت شهدای عزیز فلسطینی و جبهه مقاومت در برابر اسرائیل، همبستگی خود را با ملت مظلوم و رنجدیده فلسطین اعلام کرده و در جمعه پیش رو به جمع میلیونی شنوندگان و بینندگان بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) می پیوندند تا به فضل و امداد الهی توان و امکانات خود را برای تحقق رهنمودهای معظم له در راه آرمان قدس عزیز به کار گیرند.

جهاددانشگاهی
1 خردادماه 1399

انتهای پیام
captcha