رزمایش مواسات جلوه‌ای از زیبایی‌های مکتب اهل‌بیت(ع) و اسلام است
کد خبر: 3897642
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳

رزمایش مواسات جلوه‌ای از زیبایی‌های مکتب اهل‌بیت(ع) و اسلام است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری رزمایش مواسات را جلوه‌ای از زیبایی‌های مکتب اهل بیت(ع) و اسلام خواند و گفت: کشور ما تربیت شده این مکتب است، این فرهنگ مواسات مستمر است و در همه ماه‌های رمضان سفره‌های کرامت به یاد امام مجتبی گسترده می‌شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری، ۲۰ اردیبهشت‌ماه در دومین مرحله رزمایش سراسری مواسات و کمک مومنانه استان، با تبریک سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع)، اظهار کرد: امروز به واسطه این رزمایش دل‌های فراوانی به تأسی از آن بزرگوار شاد می‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان افزود: امام حسن مجتبی (ع) هم سفره کرامتش پهن و گسترده بود، او هم اموالش را با نیازمندان تقسیم و هم دیگران را در زندگی اش سهیم می‌کرد و او هم حتی مخالفین و دشمنانش را با احسان خودش محب اهل بیت و محب دین خدا می‌کرد و اصلاح و ایمان را در جامعه گسترش می‌داد.

وی این رزمایش را جلوه‌ای از زیبایی‌های مکتب اهل بیت و اسلام خواند و اظهار کرد: کشور ما تربیت شده این مکتب است، این فرهنگ مواسات مستمر است و در همه ماه‌های رمضان سفره‌های کرامت به یاد امام مجتبی گسترده می‌شد.

حجت‌الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه این نمایش‌ها برای ریا نیست بلکه برای نشان دادن ارزش‌های انسانی است، تصریح کرد: ما مردمی هستیم که از دین خدا، اسلام عزیز و از مکتب اهل بیت درس گرفته ایم و دیگران را در زندگی خودمان سهیم می‌دانیم، برای انسان ارزش قائلیم و کرامت انسانی برایمان مهم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان اضافه کرد: مکتب ما می‌گوید مواسات، همدلی و هم نوعی، ما می‌گوییم هر کس انسان است کرامت و عظمت دارد، در هر جایگاهی باید به آن رسید و به آن خدمت کرد.

وی با بیان اینکه عرصه رزمایش مواسات عرصه همگانی است، گفت: همه سعی می‌کنند مشارکت داشته باشند، حتی آن کسانی که خودشان در فقرند، خودشان در سختی‌های فراوانند، آن‌ها هم سعی می‌کنند در این امر مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام
captcha