تأسیس گروه جهادی شهید مدافع حرم «احمد گودرزی»
کد خبر: 3897499
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶

تأسیس گروه جهادی شهید مدافع حرم «احمد گودرزی»

همزمان با ولادت سبط اکبر نبی مکرم اسلام(ص)، گروه جهادی شهید مدافع حرم احمد گودرزی با هدف محرومیت‌زدایی در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اعتقادی، سازندگی و اقتصادی در استان گیلان، بخش عمارلو آغاز به کار کرد.

تأسیس گروه جهادی شهید مداقع حرم احمد گودرزی در گیلانحامد خیرخواهان، فعال جهادی، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: همزمان با ولادت سبط اکبر نبی مکرم اسلام(ص)، گروه جهادی شهید مدافع حرم احمد گودرزی با هدف محرومیت‌زدایی در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اعتقادی، سازندگی و اقتصادی در استان گیلان، بخش عمارلو آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: با توجه به همه‌گیری ویروس منحوس کرونا در سطح کشور و پس از فراخوان ولی امر مسلمین جهان، برای کمک به افراد آسیب‌دیده و با اعلام آغاز رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه از سوی معظم‌له بر آن شدیم گروه جهادی شهید احمد گودرزی را در منطقه عمارلو بخش رودبار استان گیلان تأسیس کنیم.

خیرخواهان اظهار کرد: پس از اخذ تأییدیه و مجوز ستاد کل نیروهای مسلح، گروه مذکور را زیر نظر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأسیس کردیم و برای شروع به همت خیران،‌ تعداد ۴۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۵ میلیون تومان، همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) بین نیازمندان منطقه توزیع کردیم.

وی در پایان گفت: با توجه به حضور سازنده این گروه جهادی در منطقه عمارلو و برآورد اولیه نیازهای اهالی این روستا، ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک جهت مرتفع شدن نیازمندی‌ها، اقدامات لازم توسط این گروه جهادی انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha