برگزاری پویش «نذر همدلی» در آبدان
کد خبر: 3890237
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶

برگزاری پویش «نذر همدلی» در آبدان

مدیر بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها شعبه آبدان از اجرای پویش «نذر همدلی» جهت توزیع بسته‌های عیدانه ویژه نیمه شعبان در آبدان خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ رضا محمدی، مدیر بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها شعبه آبدان بیان کرد: در راستای اجرای پویش نذر همدلی، بیش از یک هزار بسته عیدانه تهیه شده است که این بسته‌ها در نیمه شعبان در میان نیازمندان، مدافعان سلامت و پزشکان حوزه جنوب استان بوشهر توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به مشارکت خوب خیران در این پویش، افزود: این پویش در آستانه نیمه شعبان و در ایام مقابله با کرونا به‌منظور کمک به نیازمندان بخش آبدان در حال اجراست.

مدیر بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها شعبه آبدان، اظهار کرد: این پویش درصدد است به‌دلیل تعطیلی جشن‌های نیمه شعبان برای مقابله با کرونا و قطع زنجیره مبتلایان به این بیماری، جشن ولادت حضرت بقیة الله الاعظم(عج) را به خانه‌های مردم ببرد.
محمدی گفت: با مشارکت پایگاه مقاومت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌ العالی)، خانه هلال و پایگاه مقاومت حضرت صدیقه طاهره‌(س) آبدان و با کمک خیران، بیش از یک هزار بسته عیدانه ویژه نیمه شعبان به همراه اقلام غذایی در بخش آبدان و حتی بیمارستان‌ها توزیع خواهد شد.

وی بیان کرد: بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها شعبه آبدان، همه روزه از ساعت 8 تا ۱۳ و حتی روزهای تعطیل درخدمت مردم است و خیران عزیز می‌توانند نذورات خود را به‌صورت نقدی و غیرنقدی در اختیار این بنیاد قرار دهند.

محمد سعیدی
انتهای پیام
captcha