بهداشت روان از طریق مناجات با خدا حاصل می‌شود
کد خبر: 3887469
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۴

بهداشت روان از طریق مناجات با خدا حاصل می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه بهداشت روحی و روانی باید در کنار بهداشت فردی مدنظر قرار بگیرد، توضیح داد: بهداشت روان از طریق مناجات، ارتباط و انس با خدا، توجه به آیات قرآن کریم، راز و نیاز و دعا حاصل می‌شود.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری، روز گذشته، ششم فروردین‌ماه در رزمایش مدافعان سلامت با تأکید بر اینکه برای مبارزه با کرونا نیروهای مردمی از جمله بسیج، هیئت‌های مذهبی و ورزشی، گروه‌های جهادی و ... برای کمک به کادر درمانی به میدان آمده‌اند، اظهار کرد: این افراد به وظیفه جهادی و ایمانی خود در این برهه حساس عمل می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان با تأکید بر اینکه بهداشت روحی و روانی باید در کنار بهداشت فردی مدنظر قرار بگیرد، توضیح داد: بهداشت روان از طریق مناجات، ارتباط و انس با خدای تبارک و تعالی، توجه به آیات قرآن کریم، راز و نیاز و دعا حاصل می‌شود.

وی اضافه کرد: در موقع حوادث دعا باید رنگ و بوی دیگری به خود بگیرد، ماه رجب، شعبان و رمضان بهترین فرصت برای مناجات با خداوند است، ائمه اطهار(ع) برای مناجات در این ماه‌های نورانی برنامه‌های بسیاری را توصیه کرده‌اند.

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به اینکه رفع حادثه نیازمند نجوا و نیایش است، افزود: رسانه‌ها برای آگاه‌سازی مردم در این ایام و بهداشت روح و روان اطلاع‌رسانی کنند تا شاهد دفع این بلا در کشور باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه دشمنان ما خبیث و جلاد هستند، گفت: آن‌ها حاضرند برای ضربه زدن و رسیدن به اهداف شوم خود هر کاری را انجام دهند، حتی در این راه مردم کشور خودشان را نیز درگیر کنند.

انتهای پیام
captcha