فعالیت ۳۰۰ نفر در ستاد مردمی مبارزه با کرونا فرخشهر
کد خبر: 3887468
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۵

فعالیت ۳۰۰ نفر در ستاد مردمی مبارزه با کرونا فرخشهر

رابط ستاد مردمی مبارزه با کرونای بخش فرخ‌شهر با بیان اینکه حدود ۳۰۰ نفر روزانه در فعالیت‌های ستاد مردمی مبارزه با کرونا فعالیت می‌کنند، گفت: روزانه بین یک‌هزار تا یک‌هزار و ۵۰۰ ماسک در کارگاه‌تولیدی این ستاد تولید و توزیع می‌شود.

امیر کریمی‌نژاد، رابط ستاد مردمی مبارزه با کرونای بخش فرخ‌شهر، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، از تشکیل ستاد مردمی مبارزه با کرونا در روزهای ابتدایی شیوع کرونا ویروس در فرخ‌شهر خبر داد و اظهار کرد: این ستاد به منظور تجمیع ظرفیت‌ها و امکانات هیات‌های مذهبی، ورزشی، نیروهای بسیجی، گروه‌های جهادی، مردمی، موسسات خیریه و ... در راستای خدمات‌رسانی بهتر و جلوگیری از موازی‌کاری تشکیل شد.

رابط ستاد مردمی مبارزه با کرونا در فرخ‌شهر اضافه کرد: خوشبختانه همکاری خوبی از سوی دستگاه‌های متولی از جمله فرمانداری، بخشداری، مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد، آتش‌نشانی، اتاق بازرگانی، نیروی انتظامی، هلال‌احمر، شهرداری و ... برای خدمات‌رسانی بهتر در حوزه مبارزه با کرونا در شهر فرخشهر با این ستاد صورت گرفته است.

وی با اشاره به فعالیت‌های ستاد مردمی مبارزه با کرونا در فرخ‌شهر، توضیح داد: غربالگری در پلیس‌راه فرخ‌شهر به شهرکرد، ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی، تولید ماسک، فرهنگ‌سازی در راستای پیوستن مردم به کمپین «در خانه می‌مانیم»، تهیه ماسک و اقلام بهداشتی و ... از جمله این فعالیت‌ها است.

کریمی‌نژاد با بیان اینکه حدود ۳۰۰ نفر روزانه در فعالیت‌های ستاد مردمی مبارزه با کرونا در فرخ‌شهر فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: روزانه بین یک‌هزار تا یک‌هزار و ۵۰۰ ماسک در کارگاه‌تولیدی این ستاد تولید و توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha