ضرورت همکاری همه مردم با مجموعه بهداشت و درمان کشور
کد خبر: 3886717
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
حجت‌الاسلام نکونام تاکید کرد:

ضرورت همکاری همه مردم با مجموعه بهداشت و درمان کشور

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با تاکید بر همکاری همه مردم با مجموعه بهداشت و درمان کشور و ماندن در خانه گفت: از مردمان خوبمان تقاضا دارم که اگر می‌خواهید به کادر سلامت امروز کمک کنید لازمه‌اش این است که به توصیه‌ها گوش کنید.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری، روز گذشته در نخستین روز از آغاز سال جدید و همزمان با سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم(ع) با حضور در بیمارستان آیت‌الله کاشانی و هاجر شهرکرد ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و مجاهدت های پرستاران، پزشکان و کادر بهداشت و درمان، غذای نذری اهدایی آستان مقدس حرم امام رضا(ع) را بین بیماران و کادر بهداشت و درمان این دو بیمارستان توزیع کرد.

وی اظهار کرد: امروز هم سالروز شهادت موسی بن جعفر سلام الله علیه است و هم روز آغازین سال ‭‭۱۳۹۹‬‬و طبعا از مهم‌ترین و ضروری‌ترین جاهایی که باید حضور پیدا کرده و همراهی و قدردانی کنیم مراکز درمانی است چون امروز جهادگران واقعی امروز ما تلاشگران در عرصه درمان هستند.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: ما هر روز در یک عرصه‌ای جهادگرانی را داریم که امروز مهم‌ترین عرصه جهادی ما عرصه درمان است که به حمدالله پرستاران و پزشکان و مجموعه کادر بهداشت و درمان و سلامت ما خوش درخشیدند و به زیبایی انجام وظیفه کردند.

وی در ادامه با تاکید بر همکاری همه مردم با مجموعه بهداشت و درمان کشور و ماندن در خانه گفت: از مردمان خوبمان تقاضا دارم که اگر می‌خواهید به کادر سلامت امروز کمک کنید لازمه‌اش این است که به توصیه‌ها گوش کنید، دست از سفر بردارید، دید و بازدید نداشته باشید، رابطه‌هایتان را با هم کم کنید و اجازه ندهید این ویروس منحوس کار خودش را بکند و خدایی نخواسته از فردی به فرد دیگر منتقل بشود و این کادر زحمتکش درمان ما باز بر خستگی‌شان افزوده شود.

وی تاکید کرد: بیایم کمک کنیم هر چه زودتر دامنه‌ این ویروس منحوس را با همراهی‌ها و همکاری جمع کنیم که این عزیزان هم بتوانند بهترین خدمت را ارائه بدهند.

انتهای پیام
captcha