ثبت‌نام بیست‌وپنجمین جشنواره قرآن و عترت هدهد
کد خبر: 3886472
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۵

ثبت‌نام بیست‌وپنجمین جشنواره قرآن و عترت هدهد

ثبت‌نام بیست‌وپنجمین جشنواره قرآن و عترت هدهد وزارت بهداشت، ویژه اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی در چهارمحال‌وبختیاری آغاز شده است و تا پایان فروردین‌ماه ادامه دارد.

ثبت‌نام بیست‌وپنجمین جشنواره قرآن و عترت هدهد تا پایان فروردین ادامه دارد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، بیست‌وپنجمین جشنواره قرآن و عترت هدهد وزارت بهداشت، ویژه اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی در سه مرحله دانشگاهی و سراسری و ملی و هشت بخش آوایی، معارفی، پژوهشی، هنری، ادبی، فناوری، تیمی و ویژه و در ۵۵ رشته، از جمله قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ، دعا، سخنوری، مقاله‌نویسی، تولید اپلیکیشن و کانال‌های مجازی قرآنی، شعر و داستان‌نویسی، خوشنویسی، نقاشی، عکاسی، طراحی پوستر، تیزر، کلیپ و ... در چهارمحال‌وبختیاری آغاز شده است.

بر اساس این گزارش، ثبت‌نام این جشنواره آغاز شده است و تا پایان فروردین‌ماه ادامه دارد و آزمون‌های مرحله دانشگاهی در بخش آوایی و معارف در اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

علاقمندان شرکت در بخش‌های غیرحضوری این جشنواره نیز تا پایان خردادماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند که با توجه تعطیلی دانشگاه‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا، زمان‌بندی جشنواره قرآنی هدهد احتمالا تغییراتی خواهد داشت.

یادآوری می‌شود، شرکت‌کنندگان می‌توانند برای ثبت‌نام و دریافت آیین‌نامه به سامانه وزارت بهداشت به نشانی quran.behdasht.gov.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha