جامعه قرآنی فارس آماده كمک به استان‌های شمال كشور است
کد خبر: 3885668
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۷

جامعه قرآنی فارس آماده كمک به استان‌های شمال كشور است

مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس به‌ نمایندگی از جامعه قرآنی این استان، طی تماس با مدیران عامل اتحادیه‌های مازندران و گیلان برای انجام هر گونه كمک به مردم این استان‌ها اعلام آمادگی كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، استان‌های شمالی كشورمان یكی از استان‌های بحرانی در شیوع كرونا ویروس هستند و تعداد مبتلایان در این استان‌ها بالاتر از برخی از استان‌های كشور است.

از این رو محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس، طی تماس تلفنی با مدیران اتحادیه‌‌های گیلان و مازندران ضمن ابراز همدردی با آنان، از خدمت جهادگران به مردم قدردانی كرد.

اسلامی همچنین به نمایندگی از جامعه قرآنی استان فارس آمادگی قرآنیان این استان را برای انجام هر گونه همكاری و كمك به مردم این استان‌ها اعلام كرد.

مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس این همكاری‌ها را شامل ارسال كمك‌های خیرخواهانه خیران و نیك‌اندیشان و اعزام نیروهای جهادی به این استان‌ها برای كمك به مردم بیان كرد.

یادآور می‌شود در هفته‌های اخیر، جامعه قرآنی استان فارس به شیوه‌های مختلف به كمك حوزه سلامت آمده است، از قبیل راه‌اندازی كارگاه‌های تولید ماسك، اعزام گروه‌های جهادی برای ضدعفونی معابر شهری و محلات مختلف و توزیع اقلام بهداشتی و بسته‌های معیشتی در میان مناطق محروم و كم‌برخوردار استان.

این فعالیت‌ها به ویژه در آستانه فرارسیدن ایام نوروز ادامه دارد و جهادگران قرآنی دوشادوش بسیجیان و سایر نهادهای خدماتی به مردم خدمت می‌کنند.

 

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیرحجت مرادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۲
0
0
عجب!!!!!!!!!!
captcha