آزمون‌های طرح استعدادهای درخشان قرآنی به تعویق افتاد
کد خبر: 3882040
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳

آزمون‌های طرح استعدادهای درخشان قرآنی به تعویق افتاد

مسئول طرح استعدادهای قرآنی سازمان دارالقرآن الکریم از تعویق زمان برگزاری آزمون‌های تئوری و عملی ویژه این طرح قرآنی خبر داد.

محسن یاراحمدی، مسئول طرح استعدادهای قرآنی سازمان دارالقرآن‌الکریم در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از تعویق زمان برگزاری آزمون‌های تئوری و عملی ویژه این طرح قرآنی خبر داد و گفت: قرار بر این بود که این آزمون‌ها نهایتاً تا 15 اسفندماه جاری برگزار شود که به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا این آزمون‌ها به احتمال فراوان در اوایل سال آتی برگزار خواهد شد.
یاراحمدی بیان کرد: آخرین برنامه طرح در سال جاری، برپایی آزمون تئوری و عملی از قرائت نوجوانان و جوانان بود که آزمون تئوری شامل مباحث تجویدی می‌شود و آزمون عملی نیز شامل تلاوت، طبق قرعه دریافتی خواهد بود.
مسئول طرح استعدادهای قرآنی سازمان دارالقرآن الکریم تصریح کرد: قرآنیانی که در این طرح نمره قبولی دریافت کنند، مدرک سطح ۵ قرائت دریافت خواهند کرد که مدرک سطح پنج معادل با تلاوت تطبیقی یعنی قاری نسبتاً خوب است.
وی با بیان اینکه ملاک نمره قبولی برای دریافت این مدرک، 70 از صد است و کسانی که این نمره را دریافت کنند، در مرحله بعدی طرح استعدادهای درخشان حضور خواهند داشت، تأکید کرد: افرادی که نمره قبولی را کسب نکردند، کار خود را در سطوح پایین‌تر ادامه خواهند داد.

انتهای پیام
captcha